וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדיסלב פופוב הודה ברצח הוריו בנתניה: "שמע קולות והרגיש צורך לפגוע באביו"

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 14:30

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו של בן ה-23 החשוד בדקירת אביו ואמו למוות ב-9 ימים. סנגורו ביקש שיישלח להסתכלות פסיכיאטרית: "סובל ממחשבות שווא והזיות". פופוב התערב בדיון: "לא נכון. אני העו"ד של עצמי"

זירת הרצח בנתניה/דוברות המשטרה

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) את מעצרו של ולדיסלב פופוב, החשוד ברצח הוריו בנתניה לפני שבועיים. מעצרו הוארך עד ה-30 במאי, ועורך דינו ביקש שיישלח להסתכלות פסיכיאטרית נוספת. השופטת קבעה כי אם יוארך מעצרו בשלישית - תשקול זאת למרות שטרם הוגש כתב אישום.

בדיון התגלה כי פופוב מסר גרסה נוספת, בה הודה שרצח את אביו ולאחר מכן את אמו והכלב. זאת לאחר שתחילה טען כי אביו רצח את אמו, והוא דקר אותו למוות כהגנה עצמית. "התעורר בלילה, שמע קולות והרגיש צורך לפגוע באביו", כך נאמר על פי חקירה.

בעוד חבריו יושבים באולם, פופוב ביקש שוב ושוב להגיד את דבריו מספסל העצורים, כשעורך דינו והשופטת מנסים למנוע ממנו לעשות זאת. "אני העורך דין של עצמי. אני לא רוצה להתייעץ איתו", אמר החשוד.

החשוד ברצח בנתניה, 12 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
החשוד שנעצר בגין הרצח הכפול בנתניה/דוברות משטרת ישראל

"מהמפגש הראשון איתו היה ברור לי שהוא היה במצב פסיכוטי", אמר סנגורו, אבי כהן. "לא היה לו שום מניע לפגוע באביו או אמו. אני לא יודע אם הגרסה הראשונה או השנייה נכונה. הפסיכיאטרית כתבה במסמך שלחשוד יש מחשבות שווא, הלוצינציות שמיעה". את דבריו קטע החשוד שאמר: "לא נכון, תמחק". הסנגור הוסיף: "יש לנו אינדיקציה לבוחן מציאות לקוי. ולא חוקרים אותו על ידי חוקר מיוחד. העובדה שהכלב נדקר מראה גם על מצבו".

ביום שישי לפני שבועיים אותרו שתי גופות בבית ברחוב בכור שטרית בנתניה בעקבות דיווח על סימני דם מחוץ למקום. תחילה סברו במשטרה כי מדובר באם ובנה, אך מאוחר יותר התחזק החשד כי המתים הם זוג הורים, בשנות ה-40 לחייהם. עד היום טרם הושג זיהוי סופי של השניים. אולם בעקבות שינוי הכיוון, נעצר בנם באותו יום באזור העיר.

לגרסתו של פופוב, הוא זיהה את אביו דוקר את אמו, וניסה להציל אותה. בתגובה הוא לקח סכין לידו ודקר את האב. עם זאת, בזירה אותרה סכין אחת בלבד, בעוד לפי השתלשלות האירועים הזו היו מעורבות ברצח 2 סכינים. בזירה נמצא גם כלב הרוג. בעת שנעצר, על ידיו של פופוב היו חתכים, שלדבריו נוצרו מהמאבק עם אביו. הגרסה צפויה להיבדק גם ביחס לחוות הדעת הפסיכיאטרית לגבי כשירותו של פופוב.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully