וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הוריו טוען: "אבי דקר את אמי למוות, זו הגנה עצמית"

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 13:10

ולדיסלב פופוב בן ה-23, שנעצר ביום שבו נמצאו גופותיהם של הוריו בדירה בנתניה, טען בחקירתו כי נאבק באביו משום שדקר למוות את אמו, לטענת החשוד. על ידיו היו חתכים, שלדבריו נגרמו כתוצאה מהמאבק. פופוב נשלח להסתכלות פסיכיאטרית

זירת הרצח בנתניה/דוברות המשטרה

הצעיר החשוד ברצח הוריו בנתניה טען בחקירתו כי אביו רצח את אמו - והוא דקר אותו למוות כהגנה עצמית. בית משפט השלום בעיר האריך אמש (שבת) את מעצרו של החשוד, ולדיסלב פופוב בן ה-23, בתשעה ימים. השופט קיבל את הבקשה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

ביום שישי אותרו שתי גופות בבית ברחוב בכור שטרית בעיר בעקבות דיווח על סימני דם מחוץ למקום. תחילה סברו במשטרה כי מדובר באם ובנה, אך מאוחר יותר התחזק החשד כי המתים הם זוג הורים, בשנות ה-40 לחייהם. עד היום טרם הושג זיהוי סופי של השניים. אולם בעקבות שינוי הכיוון, נעצר בנם באותו יום באזור נתניה.

לגרסתו של פופוב, הוא זיהה את אביו דוקר את אמו, וניסה להציל אותה. בתגובה הוא לקח סכין לידו ודקר את האב. עם זאת, בזירה אותרה סכין אחת בלבד, בעוד לפי השתלשלות האירועים הזו היו מעורבות ברצח 2 סכינים. בזירה נמצא גם כלב הרוג. בעת שנעצר, על ידיו של פופוב היו חתכים, שלדבריו נוצרו מהמאבק עם אביו. הגרסה צפויה להיבדק גם ביחס לחוות הדעת הפסיכיאטרית לגבי כשירותו של פופוב.

החשוד ברצח בנתניה, 12 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
פופוב לאחר שנעצר ביום הרצח/דוברות משטרת ישראל

"התרשמתי משיחה ארוכה עם החשוד שיש צורך בהסתכלות פסיכיאטרית", אמר עו"ד אבי כהן, שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, בפתח הדיון בבית המשפט. במשטרה התנגדו, וביקשו להאריך את מעצרו ב-15 יום. לבסוף, הגיעו להסכמה על משך הארכת המעצר. השופט איתי רגב הסכים לבקשה לבדיקה פסיכיאטרית. "קיים חשד סביר החשוד מעורב בעבירות", קבע השופט והוסיף: "שוכנעתי כי קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו יביא לשיבוש הליכים ולסיכון ביטחון הציבור".

כהן מסר לאחר הדיון: "החשוד הינו בחור צעיר ללא כל עבר פלילי, שטוען שאביו דקר את אמו למוות, והוא ניסה להצילה ונחתך באצבעותיו מסכינו של אביו. בתגובה לכך, נאלץ להגן על חייו, לקח סכין ודקר את אביו, כאקט של הגנה עצמית. בנסיבות אלה, קיימת חשיבות רבה לאיסוף ממצאים פורנזיים מהזירה - טא ודנא מהסכינים, אם אכן נתפסו. בנוסף לכך, בית המשפט קיבל את בקשתי והורה כי יילקח להסתכלות ותוגש חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי, לגבי מצבו וכשירותו הנפשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully