וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול בנתניה: זוג הורים נמצאו ללא רוח חיים, בנם נעצר

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 19:24

צוות מד"א שהוזעק למקום איתר אותם שרועים על הרצפה כשהם ללא דופק וללא נשימה - וקבע את מותם בזירה. שעות לאחר מכן נעצר בנם שחשוד במעשה. גופותיהם של שני הנרצחים עדיין לא זוהו

זירת הרצח בנתניה/דוברות המשטרה

גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם אותרו היום (שישי) עם סימני דקירה בביתם בנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום על ידי השכנים קבע את מותם בזירה - לאחר שנמצאו שרועים עם הרצפה מחוסרי הכרה וללא סימני חיים. שוטרים שהגיעו לזירה החלו באיסוף ממצאים וראיות.

בתחילה דווח כי מדובר ובאם ובנה, אך לאחר מכן התברר כי מדובר בזוג. שעות לאחר האירוע נעצר בנם של השניים, בשנות ה-20 לחייהם. לחשוד אין עבר פלילי. גופותיהם של השניים עדיין לא זוהו ונשלחו לזיהוי סופי במכון לרפואה משפטית.

אחד השכנים טען שהמשטרה הוזעקה למקום בעקבות צעקות, אם כי במשטרה הכחישו את הדברים. "הם אנשים שקטים, נורמטיביים, לא צעקות, לא מריבות", אמר השכן. "הדיווח על חשש לחיי אדם התקבל סביב השעה 12:00 - לא היה דיווח קודם", טענו במשטרה.

"פתחתי את הדלת לצאת מהבית, הרחתי גז. חשבתי שאולי אשתי פתחה את הגז. נכנסתי חזרה וראיתי שהוא סגור. זאת משפחה שקטה", סיפר אלמיה, שכן נוסף בנתניה.

החשוד ברצח בנתניה, 12 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
החשוד שנעצר בגין הרצח הכפול בנתניה - בנם של בני הזוג/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר היום רילי כהן פרי, אישה בת 55 לחייה, נרצחה בדירה ברחוב רמז בראשון לציון. גרושה משה פרי, גם הוא בשנות ה-50 לחייו, נעצר בחשד שדקר אותה למוות. צוות מד"א שהוזעק למקום הגדיר את מצבה אנוש ובתום ניסיונות החייאה לא נותר אלא לקבוע את מותה. שוטרים הגיעו גם הם למקום והחלו באיסוף ראיות וממצאים. חקירה נפתחה. בני הזוג התגרשו לפני שנתיים.

מבדיקה ראשונית על כי החשוד הגיע לדירה והנרצחת פתחה לו את הדלת. בנם של השניים, בשנות ה-20 לחייו, נכח באירוע והיה בין המדווחים למשטרה. חובשי מד"א שהוזעקו למקום מצאו את האישה שרועה בחדר המדרגות והחלו בהחייאה. מעצרו של פרי הוארך בבית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully