וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביעד משה יגיש חוות דעת פסיכיאטרית חדשה, איסקוב: "להשאיר את העונש על כנו"

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 13:39

בערעור שהגיש בן זוגה לשעבר לבית המשפט העליון על הרשעתו בניסיון הרצח שלה, סיפרה איסקוב כי "המעמד מאוד קשה לי". לדבריה, "אני אימא בפוסט-טראומה שמגדלת ילד עם פוסט-טראומה קשה". למרות זאת, העליון קיבל את הבקשה של משה, שנשלח ל-23 שנות מאסר

בווידאו: שירה איסקוב בדיון מול אביעד משה: "הילד שלנו מדבר בכל יום על הדם ברצפה"/ביני אשכנזי

בית המשפט העליון אישר היום (שני) לסנגורים של אביעד משה להגיש חוות דעת פסיכיאטרית חדשה בערעור על העונש שנגזר עליו בגין ניסיון הרצח של שירה איסקוב. בשנה שעברה נגזרו 23 שנות מאסר על משה, שהורשע בניסיון רצח וחבלה חמורה, וכן בהתעללות בבנם, שהיה אז תינוק ונכח באירוע.

השניים נכחו בדיון, ואיסקוב סיפרה לשופטים כי "המעמד מאוד קשה לי". ‏לדבריה, "מדברים פה עליי ועל הילד שלי. על פניו נראה שחזרנו לחיים והמון מילים כואבות שחורכות את הנשמה נאמרו פה היום. אני אימא בפוסט-טראומה שמגדלת ילד עם פוסט-טראומה קשה, וילד שבכל יום ראשון מדבר על הדם שניגר על הרצפה ושאבא לקח רעשן והרביץ לאימא, ושאימא נעלמה לו מהחיים ‏ושהוא מנסה להבין ושיש לו אבא שקוראים לו אביעד. לשמחתי, לא הכנסתי שנאה לבית".

שירה איסקוב בערעור שהגיש אביעד משה על הכרעת דין וגזר דין , ביהמ"ש העליון, 22 במאי 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
איסקוב בדיון בבית המשפט, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

איסקוב הוסיפה: "הילד לא מבדיל ויש כל כך הרבה כאב והרבה טיפולים שהילד צריך לעבור, ואני לא מדברת על הטיפולים שאני עוברת וכשהוא (הסנגור, ב"א) אומר ליבי ליבי זה מכעיס".

בשלב זה, ‏הסנגור של משה קטע את דבריה ואמר "סליחה?", והשופט אלרון אמר: "גברתי, הסנגורים עושים את העבודה שלהם".

איסיקוב המשיכה ואמרה כי "אפשר להבין גם את הצד שלי, את הטיפולים שאני עוברת, את הפלסטיקה. כל כך הרבה דברים כדי להראות לילד שלי שאני עומדת על הרגליים, ושום דבר לא יחזיר אותנו לשגרה ואנחנו צריכים לחיות לצד הפוסט-טראומה והמעט שאפשר זה להשאיר את העונש על כנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully