וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של החשוד ברצח הצעיר בגן-נר פתחו במיזם גיוס כספים למענו: "לא אירוע לאומני"

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 13:57

המיזם לגיוס הכספים, שעד כה צבר 76 אלף שקלים, נועד לסייע לדניס מוקין ולמשפחתו. עדן מלכה, אחד מחבריו, סיפר: "המון התגייסו ותרמו. אנחנו חיים בשלום בין היישובים והכפרים של הגלבוע, היה פה כנראה ריב בכביש שהתפתח"

בוידאו: תושב כפר סנדלה בן 19 נורה במהלך קטטה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חבריו של דניס מוקין, החשוד ברצח שירה למוות שלשום (שבת) בדיאר עומרי בגן נר שבגלבוע, פתחו במיזם גיוס כספים לסייע לו ולמשפחתו - עד כה נאספו 76 אלף שקלים. עדן מלכה, אחד מחבריו של דניס, אמר כי "אנחנו בטוחים שלא מדובר באירוע לאומני".

מלכה, שגדל עם דניס באותו היישוב, סיפר: "אני חבר של דניס מילדות, היינו ביחד כל הזמן. אנחנו גרעין של כ-30 חברים טובים. דניס הוא איש טוב ללא עבר פלילי, ששירת ביחידה מובחרת בצבא, ומשרת ביחידה מיוחדת ופעיל מאוד במילואים. הוא משרת את המדינה". על משפחתו של דניס, הוסיף מלכה: "מדובר במשפחה טובה מאוד. הוא בן טוב להורים שלו".

הלווית דיאר עומרי שנורה אמש, סנדלה. 7 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הלווית דיאר עומרי ביישוב סנדלה, אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מלכה התייחס לאירוע הירי, וטען כי לא מדובר באירוע לאומני: "אנחנו חיים בשלום בין היישובים והכפרים של הגלבוע, אנחנו בחיים אחד של השני - תמיד היה ככה. היה פה כנראה ריב בכביש שהתפתח. המטפלות של הילדים שלי בגנים הן ממוקייבלה ומסנדלה, ואנחנו כלכך אוהבים אותם ולא היינו מחליפים אותן". הן דואגות לילדים שלנו והן חלק בלתי נפרד מאיתנו יחד עם המטפלות היהודיות בגנים ובבתי הספר".

על פרויקט גיוס הכספים שיזמו הוא וחבריו, שעד כה צבר 76 אלף שקלים, אמר מלכה כי "המון התגייסו ותרמו, בעיקר תושבי גן הנר. היו גם תורמים מהרשת שראו את הפרויקט - חלקם מכירים את דניס ומשפחתו וחלקם לא".

עוד בוואלה!

החשוד שירה למוות בנהג בגלבוע: דניס מוקין, יוצא סיירת בן 32 מגן נר

לכתבה המלאה
דיאר עומרי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דיאר עומרי, שנורה למוות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דניס מוקין, החשוד ברצח, הוא יוצא סיירת בן 32 מגן נר וללא עבר פלילי. על פי החשד, הוא ירה למוות בדיאר עומרי, תושב הכפר סנדלה בן ה-19, במהלך עימות בכביש שהתפתח בין השניים. לאחר האירוע, נמצאו בדמו של מוקין סימני אלכוהול. מעצרו של מוקין הוארך אתמול בשמונה ימים וסנגוריו טענו כי חש מאוים ולכן פתח באש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully