וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרה של הנהגת החשודה בגרימת התאונה בה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ'

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 20:26

בית משפט השלום האריך בשלושה ימים נוספים את מעצרה של יאנה בלום, הנהגת החשודה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, בהמתה בקלות דעת של התינוק מעיין דומנוביץ', ובגרימה לתאונה הקשה שאירעה בכביש 40 במהלך יום העצמאות. מצבם של בני משפחת דומנוביץ' מוסיף להיות קשה

בווידאו: פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב/צילום: דוברות מד"א

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) בשלושה ימים נוספים את מעצרה של יאנה בלום, הנהגת החשודה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, בהמתה בקלות דעת של התינוק מעיין דומנוביץ', ובגרימה לתאונה הקשה שאירעה בכביש 40 במהלך יום העצמאות.

הדיון כך יצוין, התקיים בהיעדרה, שכן היא מאושפזת במצב בינוני בבית החולים סורוקה, כשהיא סובלת משברים בפנים, בידיים וברגליים.

עו"ד גיא שמר שמייצג את בלום מסר בתגובה להחלטת בית המשפט: "בשים לב למכלול הנתונים, טוב עשה בית המשפט משדחה את בקשת המשטרה למעצר למשך 8 ימים וקצב את המעצר עד יום חמישי, על מנת להביא לסיום החקירה עד אז".

פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב 26.04.23. מדא, מערכת וואלה!
זירת התאונה בכביש 40/מערכת וואלה!, מדא

עוד היום, קרוביהם של בני משפחת דומנוביץ' עדכנו כי מצבם מוסיף להיות קשה. בתוך כך, אב המשפחה אליה מונשם ומאושפז בטיפול נמרץ. זאת, כשהוא סובל משברים קשים בפלג גופו התחתון ובצלעות. האם אילה מאושפזת במחלקה הכירורגית כשהיא סובלת מכמה שברים בפלג גופה תחתון ומפגיעות פנימיות. במקביל, היא החלה לעבור טיפולי פיזיותרפיה וצפויה להתחיל בקרוב תהליך שיקום ארוך.

בנם הבכור אורי מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ ילדים עם פגיעת ראש קשה. לטענת המשפחה, חלה הטבה קלה במצבו. יצוין כי שני הבנים הצעירים, נטע ושחר, השתחררו ביום שישי האחרון לבית הסבא והסבתא שם הם נמצאים עם המשפחה המורחבת.

מחקירת המקרה עולה כי התאונה התרחשה בין שני כלי רכב בכביש 40 בצומת הנגב לכיוון דרום. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הפעוט בן השנה מהיישוב נוקדים שבגוש עציון. אביו אליה ואחיו אורי בן ה-7 נפצעו קשה, ואילו אמו אילה ושני אחיו, נטע ושחר בני ה-6 וה-4, נפצעו בינוני.

מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום. באדיבות המשפחה
מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום/באדיבות המשפחה

בפוסט שהעלתה היום לחשבון הפייסבוק שלה רחל דומנוביץ', אחותו של אב המשפחה אליה, היא שיתפה: "את הימים האחרונים העברתי באלם רגשי. איך אתחיל בכלל לתאר מה עובר עלינו? הבזקים".

"במיון שחר ונטע על המיטה בשוק והלם, מדממים וחבולים. וילון ליד - אילה. אליה ואורי בטיפול נמרץ.
אני נכנסת לאילה בחיל ורעדה, היא אומרת לי 'הוא לא שרד רוחל'ה, מעייני שלי לא שרד'. התפרקות של בכי. ועוד. ועוד. אני אמורה להתפרק איתה? אני אמורה להיות חזקה בשבילה? היא ממטירה רצף שאלות - 'רוחל'ה על מי לחשוב קודם? תגידו לי מה המצב? תגידו. אל תערבבו. מה עם אליה? הוא ישרוד? את חושבת שהוא ישרוד? אני חייבת אותו איתי. ואוריקי שלי, איזה ילד יפה. הילד הגאון החכם הנבון עם פגיעת ראש, הוא יחזור לעצמו? ושחר ונטע, שריטה לכל החיים. את חושבת שהם יצליחו לצאת מהשריטה הזו?'", כתבה.

"'ומעייני שלי. אהוב ליבי מאור עיניי. איך אני אצא מכאן בלעדיו? יש לי גודש אני רוצה להניק אותו.
רוחל'ה איך אני אעמוד בכל זה?'". ואני מחזיקה לה את היד חזק חזק, שותקת ובוכה איתה ואז שאלו את אילה אם היא רוצה להיפרד מהתינוק. 'אני לא רוצה להיפרד, למה שארצה להיפרד' היא לא מפסיקה לבכות 'מעייני הוא כל כך אהוב שלנו. איך אחים שלו אוהבים אותו ושמחים בו. איך נפרדים בכלל? התינוקי שלי, הבייבי שלי, הלב שלי. איך רציתי אותו כל הזמן קרוב אליי צמוד צמוד'".

"לא אכביר מילים על הרגעים האלה שנכנסו עם אילה להיפרד ממעייני. היא ופמליית משפחה מול תינוק יפה, שלם ומת. היא שכובה על מיטת בית החולים. מקובעת בצוואר והרגליים ועם צינורות", סיפרה רחל דומנוביץ'.

"וטאק. הבנתי שצריך ללחוץ על הכפתור ולהיכנס למצב של ביצועסטיות על אוטומט. הוא נכנס לסיטי, הוא יוצא. היא נכנסת לניתוח, הוא יוצא. אותו מעבירים למחלקה הזו, אותה לשם וההוא לבנין אחר.
מי עם מי ומתי. ובתוך זה ים של הודעות. פשוט ים. ששואלים ומבררים איך אפשר לעזור. ומלא מלא חיבוק, שותפות ותמיכה, תפילות ומעגלים. גלים גלים של תמיכה וחיבוק שאנחנו משתאים לנוכח ההיקף וטוב הלב של כולם. יש לנו עם מיוחד. איזה אנשים יאללה, מאיזה חומר משובח קורצנו? בחיי. ואלוהים בחייאתת, אין כבר כוח. רוצים לראות את הצדדים היפים של העם שלנו בדברים טובים, רק דברים טובים".

  • עוד באותו נושא:
  • מעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully