וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורות: מושל פלורידה דסנטיס יכריז על מועמדות בבחירות 2024 עוד היום

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 10:41

אחד המקורות הדגיש כי מדובר בהודעה על הקמת ועדה גישוש - וההכרזה הרשמית תגיע זמן קצר לאחר מכן. דסנטיס, שנחשב יריבו החזק ביותר של טראמפ במפלגה לקראת 2024, נמצא כעת בישראל

מושל פלורידה רון דסנטיס צפוי להכריז על התמודדותו בבחירות לבית הלבן ב-2024 בצהרי היום (חמישי), כך אמרו מקורות ל-NBC ניוז. עם זאת, אחד המקורות הדגיש כי מדובר בהודעה על הקמת ועדה גישוש - וההכרזה הרשמית תגיע זמן קצר לאחר מכן.

כמה מתומכיו של דסנטיס דוחקים בו להודיע על מועמדותו לראשות המפלגה הרפובליקנית ולבית הלבן ב-11 במאי כדי לגבור על הנרטיב הלאומי המתחזק, שלפיו הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הוא המועמד המוביל בפער גדול של המפלגה הרפובליקנית. אחרים מנגד טוענים כי מועד זה יהיה מוקדם מדי; כולם מסכימים, עם זאת, שאמצע מאי הוא המועד להשקת קמפיין.

רון דסנטיס ומשפחתו. טוויטר, אתר רשמי
רון דסנטיס ומשפחתו/אתר רשמי, טוויטר
דונלד טראמפ. רויטרס
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ/רויטרס

דסנטיס, שנחשב יריבו החזק ביותר של טראמפ במפלגה לקראת 2024, נמצא כעת בישראל במסגרת ביקור בכמה מדינות, כולל יפן ובריטניה. אך כמה מבעלי בריתו החלו לפקפק במוכנות שלו לאור הסקרים שמראים כי הוא מפגר מאחור אחרי טראמפ. יש גם המטילים ספק במדיניות השמרנית-קיצונית שהוא מיישם בפלורידה, שמטרידה רפובליקנים ותיקים ומתונים יותר.

השקת קמפיין באמצע מאי תסייע לדסנטיס להפיג את התסכול הגובר בקרב כמה מתומכיו שחוששים כי המומנטום שלו יחלוף, והוא כבר לא ייחשב כחלופה אטרקטיבית לטראמפ - תדמית שדסנטיס מטפח.

על פי סקר של חברת Morning Consult, שפורסם ביום שלישי, טראמפ מוביל על דסנטיס ב-37%, הפער הגדול ביותר עד כה. בשנה האחרונה, במרבית הסקרים דסנטיס היה צמוד לטראמפ במרוץ אחד על אחד בבחירות המקדימות במפלגה הרפובליקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully