וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח בפיגוע בתל אביב: אלסנדרו פאריני בן ה-35 מאיטליה, עורך דין מרומא שהגיע לחופשה

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 10:51

אלסנדרו פאריני, עורך דין בן 35 מרומא, הגיע לחופשת פסחא בישראל, ונרצח בפיגוע הדריסה בתל אביב. "היה ילד מקסים ואיש מקצוע מבריק ומחויב", סיפר מנהל המשרד בו עבד. אביו: "זה לא יכול להיות, הוא הגיע לשם רק בבוקר"

בווידאו: פיגוע ירי בתל אביב, 7 באפריל 2023/ראובן קסטרו

אלסנדרו פאריני בן ה-35 מאיטליה, עורך דין מרומא שהגיע לחופשת פסחא בישראל יחד עם חבריו, הוא התייר האיטלקי שנרצח אתמול (שישי) בפיגוע הדריסה בטיילת בתל אביב. מלבד פאריני, שלושה תיירים נוספים נפצעו באורח בינוני, וארבעה אחרים נפצעו קל.

אביו של אלסנדרו, אנזו, שוחח עם ערוץ התקשורת האיטלקי "al Messaggero" להם אמר: "זה לא יכול להיות, הוא רק הגיע לשם בבוקר". פאריני בן ה-35, סיים את לימודי עריכת הדין שלו בהצטיינות באוניברסיטת Luiss שברומא כבר בשנת ב-2011. חמש שנים לאחר מכן, ב-2016, המשיך ללימודי דוקטורט באוניברסיטת "תור ורגטה", אותם סיים בשנת 2019.

מנהל המשרד בו עבד פאריני, אמר בריאיון לתקשורת המקומית: "אלסנדרו היה ילד מקסים ואיש מקצוע מבריק ומחויב". חבריו שהיו איתו בעת שנרצח הוסיפו: "הלכנו על שפת הים, כשלפתע הופיעה המכונית. המחבל רץ אלינו ולחברים שלנו. הוא (פאריני) נפל ארצה והתחיל לדמם מהראש". בתקשורת האיטלקית ציינו כי פאריני עבד במשרד עורכי דין בינלאומי, וכי הוא אהב לטייל בעולם.

הנרצח בפיגוע בתל אביב: אלסנדרו פאריני מאיטליה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ילד מקסים ואיש מקצוע מבריק ומחויב". אלסנדרו פאריני בטיולו בירדן, 2019/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"ראש הממשלה ג'ורג'ה מלוני מביעה את תנחומיה על מותו של אחד מאזרחינו, אלסנדרו פאריני, במתקפת טרור בתל אביב", נמסר אתמול מטעמה של ראש הממשלה של איטליה, ג'ורג'ה מלוני, זמן קצר לאחר הפיגוע.

גם סגן ראש ממשלת איטליה ושר החוץ במדינה אנטוניו טייאני הגיב לידיעה על מותו של בן ה-36. "מתקפה שפלה על תל אביב", גינה את הפיגוע בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו. "מגנה באופן נחרץ את הטרור", הוסיף.

מחקירת האירוע עולה כי המחבל נסע מצפון לדרום סמוך לטיילת צ'רלס קלור, עלה על המדרכה ופגע בתיירים שהיו במקום. לאחר מכן, המשיך לנסוע על שביל האופניים, עד שאיבד שליטה על רכבו שהתהפך, אז נוטרל המחבל על ידי קצין משטרה שהיה סמוך למקום והבחין במתרחש, כמו גם בנשק צעצוע מפלסטיק אליו, לטענתו, ניסה להגיע המחבל. עוד סייעו בנטרולו גם פקחי עיריית תל אביב.

עוד בוואלה!

המחבל מפיגוע הדריסה בתל אביב: ערבי-ישראלי מכפר קאסם

לכתבה המלאה
זירת פיגוע ירי, תל אביב, 7 באפריל 2023. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע. תל אביב, 7 באפריל 2023/ראובן קסטרו

המחבל שביצע את הפיגוע הוא יוסף אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 45. לא ידוע על רקע ביטחוני קודם המיוחס לו.

בעקבות האירוע, שהתרחש על רקע פיגוע הנוסף שהתרחש אתמול בבוקר, הנחה אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו לגייס את כל פלוגות מג"ב במילואים, וכן כוחות נוספים לצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully