וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעתי יריות וראיתי את האוטו הפוך": עדויות מהפיגוע בת"א

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 1:45

אדם נהרג, שלושה בני אדם נפצעו בינוני ושניים נפצעו קל בפיגוע דריסה בגן צ'רלס קלור בטיילת בעיר. אדם שעבר ליד הזירה סיפר כי שמע יריות ואחריהן מלא סירנות: "יצאתי לראות מה קורה וראיתי אישה שכובה על הכביש"

בווידאו:חשד לפיגוע, תל אביב, 7 באפריל 2023/יותם רונן, עדת ראייה ריקי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אדם נהרג, שלושה בני אדם נפצעו בינוני ושניים נפצעו קל בפיגוע דריסה בגן צ'רלס קלור בטיילת תל אביב. "שמעתי יריות, באתי לראות מה קורה וראיתי את האוטו הפוך", סיפר עובר אורח שעבר בסמוך למקום.

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי לפצועים ופינה לבית החולים וולפסון שבחולון את הפצועים במצב קל. הפצועים הנוספים פונו לבית החולים איכילוב שבתל אביב.

אדם נוסף שעבר ליד הזירה סיפר כי שמע יריות ואחריהן מלא סירנות, "יצאתי לראות מה קורה וראיתי אישה שכובה על הכביש". ריקי, שהייתה בבית מלון סמוך למקום: "הייתי בקומה ה-18 במלון, שמעתי בום, ראיתי אנשים רצים ואנשים שנופלים".

פיגוע ב'ארלס קלור בתל אביב, 7 באפריל 2023. ששוני, אתר רשמי
פיגוע ב'ארלס קלור בתל אביב, 7 באפריל 2023/אתר רשמי, ששוני
פיגוע ב'ארלס קלור בתל אביב, 7 באפריל 2023. ששוני, אתר רשמי
פיגוע ב'ארלס קלור בתל אביב, 7 באפריל 2023/אתר רשמי, ששוני

חובש בכיר במד"א יוסף כורדי שהיה ראשון במקום סיפר: "הגעתי למקום וראיתי רכב הפוך כשלצידו שכבה נערה בת 17 בהכרה מלאה שסבלה מחבלות בראש, בבטן ובגפיים כתוצאה מפגיעת רכב. לאחר טיפול ראשוני במקום היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים איכילוב כשמצבה בינוני. כ-200 מטר צפונה על הטיילת שכב גבר מחוסר הכרה עם פגיעות בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. כוחות גדולים נוספים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי ל-4 נפגעים נוספים במצב בינוני וקל שנפגעו גם כן מהרכב".

"סרקנו את האזור של חניון הטיילת והדולפינריום כששוטרים סימנו לי לעצור והביאו אלי גבר בן 50 בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים כתוצאה מפגיעת הרכב", סיפר חובש רפואת חירום במד"א ירין מועלם. "הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ופיניתי אותו לבית החולים וולפסון כשמצבו קל. יחד איתו היה גם גבר נוסף שהיה בזירת הפיגוע ולקה בחרדה".

מפרטים ראשונים, עולה כי המחבל התחיל בנסיעה מאזור מהדולפינריום, עלה על המדרכה ופגע בתיירים שהיו במקום. המחבל המשיך לנסוע על שביל האופניים, איבד שליטה, ייתכן בגלל ירי, ופגע בנוספים. לאחר מכן רכבו התהפך והוא נוטרל ומת.

מחקירת שב"כ והמשטרה עלה כי המחבל תושב כפר קאסם. במשטרה ובשב"כ בודקים כעת שתעודת הזהות שנשא לא מזויפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully