וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בעוצמה יהודית: אלמוג כהן מחרים אירוע בהשתתפות בן גביר

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 20:53

הח"כ מעוצמה יהודית נעדר מכנס של המפלגה שנערך בבאר שבע והגיע להפגין בתל אביב, בהמשך לתקופה ארוכה של מתיחות בינו ובין יו"ר המפלגה. לשכתו הכחישה את הטענות: "אין כל מתיחות". במקביל, עשרות מפגינים מ"מחאת הסטודנטים" מול הכנס: "ה'מיליציות' לא יקומו במשמרת שלנו"

בוידאו: חה"כ אלמוג כהן צועד באיילון החסום בהפגנת התמיכה במהפכה המשפטית/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית מחרים הערב (חמישי) כנס של המפלגה בהשתתפות היו"ר, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שנערך בבאר שבע. בהזמנת האירוע נכתב כי האירוע בהשתתפות שרים וחברי כנסת ובמהלכו צפויה "הכרזה על ריצה של עוצמה יהודית לרשויות המקומיות".

מי שנעדר מהאירוע הוא ח"כ כהן, שנמצא במתיחות ארוכה עם בן גביר. כהן בחר להשתתף הערב בהפגנת הימין נגד הרפורמה המשפטית שנערכת בתל אביב, ונעדר מהאירוע המפלגתי. בשבוע שעבר הוא מתח ביקורת על ההסכמות של יו"ר מפלגתו בן גביר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולפיהן חקיקת הרפורמה תדחה לכנס הבא של הכנסת בעוד כחודש. בשיחה עם פעיל מטעמו בוואטסאפ הוא כתב אודותיהן, "בושה".

במהלך הפגנת הימין בתל אביב, כהן אף חסם את נתיבי איילון עם המפגינים - מהלך שבן גביר מתנגד אליו, וקרא בעבר למעצר חוסמי כבישים.

הפגנת תומכי המהפכה המשפטית, מוזיאון תל אביב. 30 במרץ 2023. אורי סלע
אלמוג כהן בהפגנה בתל אביב, הערב/אורי סלע
הפגנה נגד המהפכה המשפטית מחוץ להרמת כוסית בראשות איתמר בן גביר.באר שבע,  30 במרץ 2023. יניר יגנה
הפגנה מחוץ לכנס בהשתתפות בן גביר, הערב/יניר יגנה

בחודש פברואר פורסם כי בן גביר איים בקבוצה פנימית של המפלגה כי כהן "יעוף", בעקבות ציוץ שכתב כהן בטוויטר נגד מדיניות הממשלה לא לפנות את חאן אל אחמר. מאז, בן גביר לא משתף את כהן בהחלטות בתוך המפלגה והח"כ החדש מתח עליו ביקורת בכמה הזדמנויות.

במענה לשאלה של וואלה! מדוע נעדר מהאירוע המפלגתי הערב, השיב כהן: "אני בהפגנה בתל אביב". בלשכתו הבהירו: "אין כל מתיחות".

במקביל, עשרות מפגינים מול הכנס בהשתתפות בן גביר. מקבוצת "מחאת הסטודנטים" נמסר, "הגענו היום למחות נגד גזענות, הומופוביה, מיזוגניה והסתה מסוכנת. המליציות של בן גביר לא יקומו במשמרת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully