וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכניו של זדורוב מברכים על הזיכוי בבית המשפט: "האמת יצאה לאור"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 16:47

לאחר שבית המשפט זיכה את זדורוב מחמת הספק, תושבים בקצרין הביעו שמחה על ההחלטה. בשיחה עם וואלה! סיפרה אחת מהן כי היא מתכננת להכין עוגה למשפחה. שכן אחר אמר: "הוא היה מודה גם בצליבה של ישו. זו לא צורת המשפט שאנחנו מבקשים"

בווידאו: שכניו של זדורוב לאחר הזיכוי: "שמחים שהאמת יצאה לאור"/ניב אהרונסון

שכנים של משפחת זדורוב הביעו היום (חמישי) שמחה על זיכוי של רומן זדורוב מרצח הנערה תאיר ראדה לפני כ-16 שנה. "שמח שהאמת יצאה לאור, חבל שזה יצא 16 שנה מאוחר מדי", אמר אחד מתושבי העיר. "הבעיה היא במערכת השיפוטית, ולא הרפורמה שאנחנו מדברים עליה. הספק הסביר עלה כבר בשלב הראשון. דובבו אותו והוא היה מודה גם בצליבה של ישו. זו לא צורת המשפט שאנחנו מבקשים לדעת".

שכן אחר אמר: "לא ייתכן ש-16 מתעללים בבן אדם על לא עוול בכפיו". שכנה נוספת סיפרה כי היא מכירה את המשפחה, ואפילו מתכננת להכין עוגה לכבוד הזיכוי. "רוב התושבים בקצרין מכירים את המשפחה ושמחים שהוא שוחרר. אני שמחה בשבילם", היא אמרה.

רומן זדורוב ואשתו אולגה לאחר הזיכוי במשפט רצח תאיר ראדה במרפסת ביתם, קצרין, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
זדורוב מנופף מביתו/ראובן קסטרו

הבוקר זיכה בית המשפט המחוזי בנצרת מחמת הספק את זדורוב. השופטים קיבלו את ההחלטה, ברוב של שניים מול אחת, כחלק ממשפטו החוזר של זדורוב. "הנאשם זכאי מכל האישומים", אמר ראש הרכב השופטים אשר קולה. מהומה פרצה באולם, וזדורוב פרץ בבכי. "תודה לכולם, האמת ניצחה, אני רק רוצה לחזור הביתה", אמר זדורוב ביציאה מבית המשפט. עורך דינו ירום הלוי הוסיף: "זה יום גדול. היה ניסיון להטות את המשפט".

השופט קולה קבע כי הודאתו של זדורוב ברצח הייתה הודאת שווא. "ממצאי הזירה לא תאמו להודאת הנאשם. לא מדובר בסדיסט, מניפולטר מתוחכם ונתון להתקפות זעם בלתי נשלטות המסוגל לרצוח ילדה קטנה", אמר השופט. "התרשמתי מהנאשם כאדם מנומס, שקט, צייתן וכנוע. גרסה לפיה תאיר היא זו שפתחה בקללות נגד רוסים, אינה סבירה בעיניי. לא שמענו דבר המעיד על התנהגות זו".

השופט קבע כי היה צריך לבדוק לעומק את סוגיית השערה שנמצאה בזירת הרצח, ועשויה להיות של אדיר חבני, שכונה א"ח. קולה התייחס גם לטענות כי אולה קרבצ'נקו היא הרוצחת, ואמר: "בשתי העדויות נפלו פגמים של ממש. סתירות ותהיות שיש להסביר. חרף הפגמים, מצאתי חיזוקים רבים כדי לבדוק את עניין ה-DNA המיטוכונדריאלי". בסיום דבריו פנה השופט לאילנה ראדה, אמה של תאיר ניסינו לפתור את התעלומה - תאיר שנקטפה בדמי ימיה לקחה את סודה לקבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully