וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זדורוב לאחר הזיכוי מרצח תאיר ראדה: "האמת ניצחה, רוצה לחזור הביתה לילדים"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 14:24

זדורוב התקבל בתשואות לאחר ההכרעה במשפטו החוזר, 16 שנים אחרי שנאשם לראשונה ברצח. אשתו: "אין גבול לאושר שלי". פרקליטו: "היה ניסיון להטות את המשפט נגד רומן, מקווה שהפרקליטות לא תערער". בפרקליטות אמרו שטרם התקבלה החלטה אם לפנות לעליון

בווידאו: בתום המשפט החוזר: רומן זדורוב זוכה מהרצח של תאיר ראדה/שלומי גבאי

רומן זדורוב אמר היום (חמישי) אחרי זיכויו מרצח תאיר ראדה כי "האמת ניצחה, אני קודם כול רוצה לחזור הביתה לילדים". זדורוב, שזוכה מחמת הספק הבוקר 16 שנים אחרי הרצח, התקבל בתשואות לאחר ההכרעה והוא ובני משפחתו נסעו לפרק את האזיק האלקטרוני. "ציפיתי שהרגע הזה יגיע והוא קרה, אין גבול לאושר שלי", אמרה אולגה, אשתו. "תודה רבה לכל העזרה ולכל האנשים שהאמינו. אנחנו ממשיכים מפה לבית שלנו, חוזרים לדירה הפרטית ולפינה הפרטית שלנו".

עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, אמר לאחר הזיכוי כי "זה יום גדול. לרומן, לשני בניו, לאשתו ולמשפחתו, ולציבור שהאמין בחפותו. היה ניסיון להטות את המשפט נגד רומן. אני אמשיך להאמין בראיות ואני מאמין בבתי המשפט ולפרקליטות, שרוב רובה הם אנשים טובים וערכיים". לדבריו, "מקווה שהפרקליטות לא תערער. קשה לי להבין את השופטת הנכבדת שהרשיעה אותו".

רומן זדורוב לאחר הכרעת הדין במשפט רצח תאיר ראדה, ביהמ"ש המחוזי נצרת, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
זדורוב לאחרי הזיכוי, הבוקר/ראובן קסטרו
רומן זדורוב ואשתו אולגה לאחר הזיכוי במשפט רצח תאיר ראדה במרפסת ביתם, קצרין, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
שוב בבית. זדורוב/ראובן קסטרו
עו"ד ירום הלוי ורומן זדורוב לאחר הכרעת הדין במשפט רצח תאיר ראדה, ביהמ"ש המחוזי נצרת, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
זדורוב עם עורך דינו, ירום הלוי/ראובן קסטרו

בית המשפט המחוזי בנצרת זיכה היום את רומן מרצח תאיר ראדה, השופטים קיבלו את ההחלטה, ברוב של שני שופטים מול אחת, כחלק ממשפטו החוזר של זדורוב. "הנאשם זכאי מכל האישומים", אמר ראש הרכב השופטים אשר קולה. מהומה פרצה באולם, וזדורוב פרץ בבכי. "תודה לכולם, האמת ניצחה, אני רק רוצה לחזור הביתה", אמר זדורוב ביציאה מבית המשפט. עורך דינו ירום הלוי הוסיף: "זה יום גדול. היה ניסיון להטות את המשפט".

השופט קולה הוסיף כי הודאתו של זדורוב ברצח הייתה הודאת שווא. "ממצאי הזירה לא תאמו להודאת הנאשם. לא מדובר בסדיסט, מניפולטר מתוחכם ונתון להתקפות זעם בלתי נשלטות המסוגל לרצוח ילדה קטנה", אמר השופט. "התרשמתי מהנאשם כאדם מנומס, שקט, צייתן וכנוע. גרסה לפיה תאיר היא זו שפתחה בקללות נגד רוסים, אינה סבירה בעיניי. לא שמענו דבר המעיד על התנהגות זו".

רומן זדורוב ואשתו אולגה בהכרעת הדין במשפט רצח תאיר ראדה, ביהמ"ש המחוזי נצרת, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
זדורוב ומשפחתו בבית המשפט/ראובן קסטרו
אילנה ראדה בהכרעת הדין במשפט רצח תאיר ראדה, ביהמ"ש המחוזי נצרת, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
אילנה ראדה, אמה של תאיר, בבית המשפט/ראובן קסטרו

השופט קבע כי היה צריך לבדוק לעומק את סוגיית השערה שנמצאה בזירת הרצח, ועשויה להיות של אדיר חבני, שכונה א"ח. קולה התייחס גם לטענות כי אולה קרבצ'נקו היא הרוצחת, ואמר: "בשתי העדויות נפלו פגמים של ממש. סתירות ותהיות שיש להסביר. חרף הפגמים, מצאתי חיזוקים רבים כדי לבדוק את עניין ה-DNA המיטוכונדריאלי". בסיום דבריו פנה השופט לאילנה ראדה, אמה של תאיר ניסינו לפתור את התעלומה - תאיר שנקטפה בדמי ימיה לקחה את סודה לקבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully