וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת שתמכה בהרשעת זדורוב: "א"ח העליל על א"ק בצורה בזויה"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 10:57

השופטת נסים שי, שהייתה בדעת מיעוט, תקפה את הקו של ההגנה שניסה להפיל את התיק על אולה קרבצ'נקו, בת זוגו לשעבר של אדיר חבני. "איני מקבלת כלל את התרחיש האלטרנטיבי הזה", אמרה. ראש ההרכב: "היו סתירות בעדויות שלהם, היה צריך לבדוק את ה-DNA שעשוי היה להתאים לא"ח"

בווידאו: משפט זדורוב/אולפן- ניידת קונטקט, ניוז -דוברות בית משפט, יס- שלומי גבאי

השופטת שתמכה בדעת מיעוט בהרשעתו של רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה אמרה היום (חמישי) בעת הקראת פסיקתה כי אדיר חבני, המוכר כא"ח, העליל "בצורה בזויה" על בת זוגו לשעבר אולה קרבצ'נקו כי היא זו שרצחה את הנערה.

"איני מקבלת כלל את התרחיש האלטרנטיבי שהציגה ההגנה שקרבצ'נקו היא הרוצחת. אדיר חבני העליל בצורה בזויה", אמרה השופטת תמר נסים שי במהלך הקראת מסקנותיה בבית המשפט המחוזי בנצרת, שם זוכה זדורוב מחמת הספק. לדבריה, לא הוכח שהשערה שנמצאה בתא שבו נרצחה ראדה שייכת לרוצח, וכי גם לא ניתן לגבש קביעה ממשית כי חבני הוא מקור השערה.

נשיא בית המשפט, השופט אשר קולה, אמר מנגד כי נפלו סתירות בעדויות של חבני ושל קרבצ'נקו. לדבריו, "היה צריך לבדוק את ה-DNA שעשוי להתאים לא"ח".

אדיר חבני, תאיר ראדה, אולה קרבצ'נקו. --, עיבוד תמונה
אדיר חבני, תאיר ראדה, אולה קרבצ'נקו/עיבוד תמונה, --

עו"ד דניאל חקלאי, שמייצג את אולגה קרצ'בנקו, אמר לוואלה! אחרי החלטת השופטי כי "מדובר בפרשה מדהימה - שופטת אחת הרשיעה את זדורוב, שני שופטים זיכו אותו. פירוש הדבר הוא כמובן זיכוי. אך הדבר מלמד גם על התעקשות השופטים לבחון את הדברים לעומק ועד תום. מבחינתי, העיקר טמון בדברי כבוד השופטת תמר נסים שי שלפיהם החשד שמוקד בזמנו באולה הוא פועל יוצא של עלילת שווא איומה או כלשונה של השופטת: עלילה בזויה".

פרקליטו של חבני, עו"ד ירון פורר, אמר לוואלה! כי "מסע של 16 שנה הסתיים היום בזיכויו של רומן זדורוב. דעת הרוב מפורטת ומנומקת וצר לי שדעת המיעוט מצאה את גרסתו של אדיר חבני כבלתי מהימנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully