וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר חבני מאשים: "א"ק התוודתה שרצחה את תאיר, דמיינה את עצמה בבריכה של דם"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 22:14

אחרי הבדיקה שקבעה כי אחת מהשערות שנמצאו בזירת הרצח של ראדה עשויה להיות שייכת לחבני, הוא סבור כי יסומן כחשוד ברצח. בריאיון לחדשות 12 הוא אמר כי הפרקליטות מספקת הגנה לזוגתו לשעבר אולה קרבצ'נקו, עליה העיד שהיא הרוצחת. מטעמה של א"ק נמסר: "חבל שנתנה לו במה"

בווידאו: אדיר חבני, מתייחס לרצח תאיר ראדה/קרדיט: צל של אמת, הוט 8

אדיר חבני, בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו מפרשת רצח תאיר ראדה, אמר היום (שלישי) בריאיון לגיא פלג בחדשות 12, כי הוא רואה סיכוי לכך שיסומן כחשוד בפרשה בעקבות ההתפתחות בחקירה, שנחשפה על ידי וואלה. "אני רואה כמה מחבקים את אולה לאורך כל התקופה של המשפט החוזר", אמר על חברתו לשעבר, עליה טען שהיא הרוצחת כבר בעדותו ב-2012. לטענתו, אולה לבשה את בגדיו כשביצעה את הרצח, ומסיבה זו עשויה השערה שמתאימה לו להימצא בזירה.

"הייתי ער עוד לפנות בוקר מתוך חשש שימ"ר או מישהו הולך לדפוק לי בדלת.. הפרקליטות תאשים אותי ברצח", אמר חבני. "אני רואה סיכוי לזה כי אני רואה עד כמה שהם מחבקים את אולה. היא עדת ההגנה שלהם. הרי באותה עוצמתיות שהם האשימו את רומן בכל השנים הם גם מחבקים את אולה".

"כמו שהעדתי עוד ב-2012 בפעם הראשונה כשהגעתי למשטרה כדי למסור עדות - אולה השתמשה בבגדים שלי, ביחד עם התיק של אחותי, בזמן הרצח. סביר להניח שזה הגיע משם", שב חבני וביסס את הסיבה לכך ששערה שעשויה להיות קשורה אליו נמצאה בזירת הרצח.

אדיר חבני המכונה  א"ח. שימוש לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
מבין שיהפך לחשוד. חבני/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א'

חבני שב וסיפר על התוודותה לכאורה של קרבצ'נקו לפניו לאחר הרצח. "היא פשוט התקשרה ואמרה משהו בסגנון, 'אתה זוכר את החלום שהיה לי? אז הולך להיות בלאגן גדול בעיר בגדול'. התיישבנו על המיטה והיא שלפה מתחת למיטה תיק, ואת הסכין שהיא הוציאה להראות לי. היא הוציאה גם סריג ודגמ"ח שהיו שייכים לי, סרט בד לבן מוכתם מאוד מאוד בדם. אחר כך היא סיפרה לי שהיא השתמשה בו כדי לשטח את החזה שלה. היא גם השתמשה בכובע כדי להראות כמו בן".

"היא מתארת לי, שוב, שהיא התחפשה לבן, נכנסה לבית הספר דרך השער הראשי, נכנסה לשירותי הבנות - חיכתה לשמוע צעדים, ראתה ילדה באה לכיוונה, וככה התחיל מאבק שהיא גוררת את תאיר לתא, היא משספת את גרונה", המשיך חבני. "היא מספרת שהיא לא תיארה שיהיה כל כך הרבה דם.

חבני תיאר את קרבצ'נקו כ"טיפוס אפל". "זה בעיקר התבטא באומנות שלה; ספרות שירה שהיא כותבת... המקום השמח שלה שאליו היא בורחת בראש זה שהיא מדמיינת את עצמה שוחה בבריכה של דם", טען.

עוד בוואלה!

משלושה יצא אחד? ההתפתחות בתיק ראדה עשויה לטרוף את הקלפים במשפט זדורוב

לכתבה המלאה
צל כבד סיפורה של א"ק אולה קרבצ'נקו. כאן 11, צילום מסך
תיאר אותה כ"טיפוס אפל". קרבצ'נקו/צילום מסך, כאן 11

הוא טען כי לא מיהר להעיד על קרבצ'נקו במשטרה כי היה בהלם. לדבריו, חשב שהוא האדם הנכון ביותר לשמור שקרבצ'נקו לא תבצע פעולה כזאת שוב. "למי עוד היא הייתה מספרת חוץ מלי?", אמר. מה שגרם לו לבסוף להחליט לפנות למשטרה היה לדבריו, כשאחותה של קרבצ'נקו סירבה להאמין לו שאחותה ביצעה את הפשע. "אלונה הגיעה לארץ לביקור חודש בערך אחרי הפרידה שלנו, וניסיתי לדבר איתה כדי להעביר לה את הנטל הזה של להחזיק את אולגה בתוך מסגרת, כדי שלא תעשה את זה שוב. היא אמרה שהיא לא יכולה לראות את אחותה פוגעת במישהו".

בעבר פורסם כי חבני הפעיל נגד קרבצ'נקו אלימות ואף אנס אותה. בריאיון הוא לא הכחיש את הטענות, ואמר "אני אומר דבר מאוד מאוד פשוט. כן, נכון, ב-2007 היה זמן שגרנו בקצרין והמשחק המיני ביננו לא פורש נכון. והיום אני אומר נכון, זה אונס". הוא אף אישר כי היה אובססיבי כלפיה בשנים שלאחר הרצח: "הייתי אובססיבי כדי לשמור עליה או לשמור על העולם מפניה, ליתר דיוק. זה נכון שהייתי מתקשר אליה בכל רגע נתון ומברר איפה היא נמצאת, אבל זה רק לאחר הרצח. לפני הרצח זה מעולם לא קרה".

על חשיפת שמו בתיק הרצח אמר כי "באיזשהו מקום זה מבורך, ובאיזשהו מקום זה מעיק מאוד. המבורך זה שסוף כל סוף אני יכול לשתף. מהצד השני זה מאוד מאוד מטריד כי נתפסתי או נעשתה לי איזושהי דמוניזציה".

עדות חן קוגל במשפטו החוזר של רומן זדורוב, בימ"ש מחוזי נצרת, 6 באפריל 2022. דוד כהן, פלאש 90
זדורוב/פלאש 90, דוד כהן

פרקליטיה של קרבצ'נקו, עורכי הדין דניאל חקלאי ותומר שוורץ מסרו בתגובה לריאיון: "1. משטרת ישראל קלטה מיד שמדובר בשקרן פתולוגי. 2. גרסתו הבדיונית מופרכת במיוחד. לכן החליט פרקליט המדינה לגנוז את תיק החשד הכוזב נגד אולה בנימוק מהדהד של חוסר אשמה. 3. מדובר במי שהתעלל באולה לאורך עשור של קשר זוגי, פגע בה מינית, פגע בה פיזית, שבר את הלסת שלה, הודה בכך במשטרה ואף התעלל בה נפשית.

"4. הדבר המדהים הוא שהוא הודה גם כעת בראיון פומבי בחדשות 12 שאנס את אולה. מדובר בעבירה פלילית מחרידה במיוחד. 5. ההיבט הבדיוני בגרסתו בא לידי ביטוי במכלול נקודות. לא נוכל לפרוש את כולן בפורמט תמציתי זה. רק נציין שהן משטרת ישראל, הן פרקליטות המדינה והן פרקליט המדינה בעצמו הבינו היטב את עוצמת כזביו. נקווה שיועמד לדין בגין מעשיו הפליליים".

עו"ד אמיר טיטונוביץ, פרקליטה של אולה קרבצ'נקו המייצג אותה בתחום לשון הרע, מסר בתגובה לריאיון: "מזעזע היה לצפות בבחור שמרשה לעצמו לפרסם שוב, בפריים טיים, דברים כה שקריים והזויים, שכבר נמצאו כשקריים, אודות אולה. פרקליט המדינה ושופט בית המשפט העליון, חנן מלצר, כבר הביעו את דעתם על גרסתו השקרית, וחבל שניתנה לו במה להרצות את משנתו החולנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully