וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה ראדה על זיכוי זדורוב: "הפרקליטות רצחה את הבת שלי, המלחמה שלי רק מתחילה"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 11:47

החלטת ביהמ"ש לזכות את זדורוב העלתה שאלות קשות על התנהלות הפרקליטות בתיק, שגררו ביקורת חריפה מצד גורמים רבים, בראשם אמה של הנרצחת. ראש הרכב השופטים פנה אליה בתום דבריו, ואמר כי בתה "לקחה את סודה לקבר". היא ביקרה זאת והבטיחה להמשיך "לחפש את הרוצחים"

בווידאו: משפט זדורוב/אולפן- ניידת קונטקט, ניוז -דוברות בית משפט, יס- שלומי גבאי

אילנה ראדה הגיבה הבוקר (חמישי) על החלטת בית המשפט לזכות את רומן זדורוב מהרשעתו ברצח בתה, תאיר, לפני 17 שנים, ואמרה: "הפרקליטות רצחה את הבת שלי". דבריה נאמרו בהמשך לביקורת החריפה שמתח חבר השופטים על התנהלות הפרקליטות, שלא עשתה די כדי לבחון את הראיות בתיק.

בדיון בבית המשפט הבוקר פנה בתום דבריו ראש הרכב השופטים לראדה ואמר לה: "ניסינו לפתור את התעלומה. בחלקה אולי צלחה דרכנו ואולי שלא. תאיר ז"ל שנקטפה בדמי ימיה לקחה את סודה לקבר". על כך ביקרה אותו ראדה והבטיחה שהחקירה תימשך. "המלחמה שלי רק מתחילה. השלב הבא זה להתחיל לחפש את הרוצחים ואנחנו יודעים לאן ללכת", אמרה.

אילנה ראדה בהכרעת הדין במשפט רצח תאיר ראדה, ביהמ"ש המחוזי נצרת, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
"הפרקליטות רצחה את הבת שלי". ראדה, הבוקר/ראובן קסטרו

לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות אמרה עם זיכויו של זדרוב כי אילנה ראדה נותרת עם הרצח לא מפוענח. "המדינה חייבת להשקיע מאמץ עליון בפתיחת תיקי הרצח מחדש ובהפעלת אמצעים טכנולוגיים שפותחו בשנים האחרונות על מנת לפענח את הפשעים, לתפוס ולהעניש את הרוצחים שחמקו מהעונש".

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין מסר: "אני מחבק מזה שנים את משפחת ראדה ומשפחת זדורוב וכואב את כאבן. מדובר במקרה טראגי וקשה. קהילת קצרין היא קהילה חזקה ותומכת, הצועדת קדימה לצמיחה והתפתחות. המועצה המקומית קצרין מכבדת את החלטת בית המשפט ותמשיך לתמוך במשפחות".

עוד בוואלה!

בתום המשפט החוזר: זדורוב זוכה מהרצח של תאיר ראדה

לכתבה המלאה
רומן זדורוב לאחר הכרעת הדין במשפט רצח תאיר ראדה, ביהמ"ש המחוזי נצרת, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
זדורוב לאחר ההחלטה על זיכויו, הבוקר/ראובן קסטרו

תאיר ראדה נרצחה ב-6 בדצמבר 2006 בבית הספר "נופי גולן" בקצרין. גופתה התגלתה בתא שירותים נעול, סמוך ל-7 בערב, אחרי שעות של חיפושים, כשגרונה משוסף ועל גופה חתכים מסכין. ארבעה ימים אחרי הרצח עוכב לחקירה זדורוב, שעבד באותם ימים בבית הספר בריצוף המקלטים במקום. כעבור יומיים הוחלט לעצור אותו, וכעבור כשבוע במעצר התוודה בפני מדובב בתאו כי הוא הרוצח. ב-19 בדצמבר 2006 הודה במעשה ושחזר אותו. יום לאחר מכן החליף עורך דין וחזר בו מהודאתו. ב-2010 הורשע זדורוב ברצח ונידון למאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully