וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על המהפכה: איילון נחסם, אלפים מפגינים מול בתי שרים

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 20:23

ברעננה פרצו מפגינים את מחסומי המשטרה לעבר ביתו של דני דנון. יוזמי מחאת המילואימניקים הזמינו להפגנה מול ביתו של אבי דיכטר ואמרו שהוא "זונח את ביטחון ישראל". מאות חוסמים גם את רחוב הנביאים ברעננה. המשטרה הכריזה על ההפגנה מול בית ניר ברקת "בלתי חוקית"

בווידאו: מפגינים נגד המהפכה המשפטית מתאספים מחוץ לביתם של בכירים בליכוד/צילום: ינון יתח, מערכת וואלה!

מאות סטודנטים ומפגינים נוספים נגד המהפכה המשפטית חסמו הערב (ראשון) את איילון ליד מחלף קק"ל בתל אביב, לאחר שהפגינו מחוץ לביתה של גילה גמליאל. המשטרה ביקשה מציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות. ברחבי הארץ מתקיימות היום הפגנות רבות מול בתי ח"כים ושרים, שבהן משתתפים אלפי בני אדם. הפגנות התקיימו מול בתיהם של שר הכלכלה ניר ברקת, שר המשפטים יריב לוין, שר החוץ אלי כהן, השרה גילה גמליאל, השר אבי דיכטר, דני דנון ואלי דלל. כמו כן מתקיימות הפגנות מול כנסים של הליכוד בראשון לציון ובראש העין.

מאות מפגינים כעת מול ביתו של יריב לוין במודיעין.  26 במרץ 2023. אורי סלע
הפגנה מול בית יריב לוין במודיעין, 26 במרץ 2023/אורי סלע

יוזמי מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" שהזמינו להפגנה מול ביתו של דיכטר כתבו: "אבו נביל מתנהג כמו דחליל וזונח את ביטחון ישראל. בוחר בעתידו הפוליטי על פני עתיד המדינה. מחאת המילואימניקים אחים לנשק יגיעו אליו היום להראות לו כמה הוא טועה. אין צבא עם בלי דמוקרטיה". בהפגנה קראו לו המוחים: "אבי דיכטר תתעורר, המדינה שווה יותר".

ברעננה חוסמים מאות את רחוב הנביאים בעיר. המפגינים ברעננה פרצו את מחסומי המשטרה ומתקדמים לעבר ביתו של דני דנון. באחת ההפגנות התקבל משה סעדה בקריאות "בושה". המשטרה הכריזה על ההפגנה מול ביתו של ניר ברקת כבלתי חוקית ומאיימת במעצרים, המפגינים חזרו אחורה. בהרצליה צועדים המפגינים לעבר ביתו של ח"כ יולי אדלשטיין. סא"ל (מיל') רון שרף נעצר מחוץ לביתו של אדלשטיין. ממחאת המילואימניקים נמסר: "השוטרים עצרו את מלח הארץ, הלוחמים הכי נועזים והכי טובים שנתנו את מרצם למען המדינה. אנחנו קוראים לשוטרים לשחרר את העצורים מיד! תפקידם לעצור את הטירוף ההפיכה המשטרית ולא את הלוחמים". בהרצליה נעצר גם נהג שריסס על פי החשד גז פלפל לעבר המפגינים.

בהפגנה מול ביתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד קראו המוחים: "או שתתעורר, או שתתפטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully