וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר מגיע לנגב - המשילות לא הגיעה איתו

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 13:36

אולי הבטחת הבחירות הגדולה ביותר של השר לביטחון לאומי הייתה להשיב את הביטחון האישי. 100 ימים חלפו ובינתיים, הכדורים מתעופפים, אנשים נרצחים וכולם תוהים: "איפה בן גביר?". גם תושבי עוטף עזה חוששים מ"שגרת הטפטופים" המחודשת. יניר יגנה בטור על הדרום הבוער

בן גביר: "בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון הפנים"/מערכת וואלה!

לפני כשבוע נכנסו רעולי פנים אל מגרש החנייה באחד המושבים של אחד הקבלנים בדרום וניסו לגנוב את המנוף המיוחד, שעלותו מיליוני שקלים, כשהקבלן יצא מבית להבריח את הפורצים. לאחר מכן העלה הקבלן פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ותהה "איפה בן גביר"?.

ממשלת נתניהו השישית: לפרויקט המיוחד בוואלה! - לחצו כאן

ולא רק הוא שואל היכן השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהבטיח משילות. את אותה השאלה שואלים גם בבאר שבע, אופקים, שגב שלום ורהט היכן המשילות. גם הקבלנים, שמשלמים עשרות אלפי שקלים כל חודש עבור "שמירה" שואלים את זה.

בשבועות האחרונים נורו עשרות כדורים ברהט על רקע סכסוך חמולות והירי גם הוביל את ראש העירייה עטא אבו מדיעם לקרוא קריאה נחרצת למפכ"ל המשטרה ולשר לביטחון לאומי להגביר את הביטחון האישי. לפני כחודש וחצי נאלצו תושבים בעיר הבדואית הגדולה בנגב להישאר בבתיהם ימים שלמים עקב מטחי ירי בלתי פוסקים וגם במגזר הבדואי תוהים "לאן נעלם השר בן גביר?".

לאחרונה חנך בן גביר, יחד עם המפכ"ל קובי שבתאי, תחנת משטרה חדשה בשגב שלום. אך חוץ מחניכת תחנת המשטרה שקמה כבר לפני כמה חודשים, בנגב עדיין מחכים לבשורה שהבטיחה הממשלה החדשה. משילות הפכה לביטוי מכובס גם בבירת הנגב וגם ביישובי המגזר משוועים להפסקות הירי בדרום. אם מחפשים משילות? לא תמצאו כאן.

ירי ברהט בחודש ינואר האחרון

ירי ברהט, 7 בינואר 2023/ערוץ הנגב

רוצים עוד דוגמה? חברת תחבורה ציבורית בוחנת אפשרות למיגון האוטובוסים ברהט. לאחר הבחירות, גם אנשי השמאל וגם אנשי הימין קיוו והתפללו שבן גביר יגיע ו"יעשה סדר". קמפיין שלם נעשה סביב חוסר המשילות בנגב. כרגע המאוכזבים מגיעים משני צידי המפה הפוליטית. נכון לומר שהשר בן גביר מגיע לנגב לעיתים קרובות, אך המשילות לא הגיעה איתו.

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי,15 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
לא הביא משילות לנגב. בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

אבל לא רק משילות. גם בעוטף עזה מודאגים מחזרתה של "שגרת הטפטופים" בדמות רקטות שנורות מעת לעת מרצועת עזה. בעוטף לא רוצים לשוב לתופעה שבפעם בשבועיים לפחות, רקטה מתפוצצת בשטחי העוטף ואזעקות צבע אדום נשמעות שוב בלילה.

שרידי הרקטה לאחר השיגור היום. 1 בפברואר 2023. עיריית שדרות, אתר רשמי
שרידי רקטה שהתפוצצה בשדרות/אתר רשמי, עיריית שדרות

אף אחד לא יוצא למבצע צבאי, לא מכים את הטרור ביד קשה - והתושבים רצים עם הילדים לממ"דים ומרכזי החוסן מתמלאים בפניות. כאשר יש פעילות צבאית ביהודה ושומרון, תושבי עוטף עזה יודעים כי הלילה הם יישנו בממ"דים. להם נמאס ובצדק לחטוף בכל פעם שמחבל מחוסל בג'נין או בשכם. "היינו שם בעבר, רק לא לחזור שוב לזה", אומרים תושבי העוטף.

ממשלת נתניהו השישית: לפרויקט המיוחד בוואלה! - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully