וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעת צבע אדום הופעלה בעוטף עזה, רקטה נפלה בשטח פתוח

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 19:14

האזעקות נשמעו בנחל עוז שבעוטף. מצה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח הרצועה - שנפל בשטל פתוח. כיפת ברזל לא הופעלה ולא דווח על נזק או נפגעים. לפני שבוע התרעות צבע אדום הופעלו בניר עם - ברקע חיסולם של 6 מחבלים בג'נין

אזעקות באשקלון. 16 ביולי, 2022/אדי ישראל

התרעת צבע אדום הופעלה הערב (שבת) בנחל עוז שבעוטף עזה. מצה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח הרצועה - שנפל בשטל פתוח וכי כיפת ברזל לא הופעלה. לא דווח על נזק או נפגעים.

הירי הקודם שזוהה מהרצועה לעבר שטח ישראל בוצע לפני כשבוע. אז, אזעקת צבע אדום הופעלה בישוב ניר עם שבעוטף. מצה"ל נמסר כי השיגר זוהה ונפל בשטח הרצועה. הירי בוצע ברקע חיסולם של שישה מחבלים על ידי כוחות הביטחון בג'נין - כשבינהם עא פתאח חרוש, האחראי לפיגוע בחווארה בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב.

לפני כחודש, שש רקטות שוגרו מרצועת עזה לערי הדרום. אזעקות הופעלו באשקלון, שדרות ויישובים בעוטף עזה. חמש מהרקטות יורטו על ידי כיפת ברזל, ואחת נחתה בשטח פתוח. זאת, אחרי מבצע צה"ל בשכם, בו נהרגו 11 פלסטינים. הג'יהאד האסלאמי קיבל אחריות לירי. בתגובה, צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה.

יירוט רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל. אבי רוקח, עיבוד תמונה
יירוט רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל/עיבוד תמונה, אבי רוקח

בפברואר, רקטה שוגרה מרצועת עזה לכיוון שטח ישראל - ויורטה על ידי כיפת ברזל. לא היו נפגעים באירוע. בעקבות השיגור, התרעת צבע אדום הופעלה בקיבוץ נחל עוז במועצה האזורית שער הנגב שבעוטף עזה. "זוהה שיגור אחד מרצועת עזה אשר יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית", נכתב בהודעת דובר צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully