וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהופעתה בוטלה בגלל חרדי בקהל: אליענה בת ה-13 תשיר את "התקווה" בהפגנה בת"א

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 19:16

אליענה חיוט מעמוקה תופיעה הערב בהפגות נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. בקפלן היא תשיר את "התקווה" ומשם תמשיך להרצליה - שם תעלה על הבמה יחד עם הזמר יהלי סובול ותבצע את השיר "אין לי ארץ אחרת"

בווידאו: אליענה חיוט שהופעתה בוטלה בגלל נוכחות חרדי בקהל תשיר את התקווה/צילום: זאב ינאי

אליענה חיוט, בת 13 מעמוקה, תשיר הערב (שבת) את "התקווה" בהפגנה נגד המהפכה המשפטית שתתקיים בקפלן שבתל אביב. זאת, לאחר שהופעתה בוטלה בגלל נוכחות חרדי בקהל. חיוט תשתתף גם בהפגנה בהרצליה, שם תעלה על הבמה יחד עם הזמר יהלי סובול ותבצע את השיר "אין לי ארץ אחרת".

המחאה נגד המהפכה המשפטית נמשכת הערב ומתפרשת על פני 120 מוקדים ברחבי הארץ. זו השבת ה-11 ברציפות שבה נערכות הפגנות נגד מהלכי הממשלה להחלשת מערכת המשפט, וכמו בשבועות האחרונים צפויים להפגין במהלכה עשרות אלפי בני אדם. מהשעה 17:00 נחסמו רחובות מרכזיים בתל אביב.

החל משעות אחר הצהריים החלו הפגנות בכמה מוקדים ברחבי בארץ בהם רחובות, גדרה וצומת כברי, שם מפגינים מאות בני אדם בכל אחד מהמוקדים, וכן צומת באר אורה, צומת עין יהב וצומת כפר תבור.

הפגנה נגד המהפכה המשפטית ברמת השרון, 18 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפגנה נגד המהפכה המשפטית ברמת השרון, הערב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשעות הבוקר הפגינו עשרות אנשים בכפר אוריה שליד בית שמש נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, השוהה בחופשה בצימר שם. בתגובה תושבי המקום תקפו אותם, כשאחד מהם נראה בועט בהם. המפגינים קראו במקום "איפה היית כשדריה נרצחה?", ועל שלטים שהניפו נכתב "פושע מנהל משטרה", "חובה להתנגד" ו"אני מתביישת, צאו מהטמטמת". המשטרה פעלה לפזר את ההפגנה בטענה שהיא לא חוקית, ועיכבה שני מפגינים.

בינתיים, הממשלה ממשיכה לקדם את הרפורמה להחלשת מערכת המשפט. השבוע אישרה מליאת הכנסת בקריאה ראשונה את פסקת ההתגברות. על פי הצעת החוק, הכנסת תוכל לחוקק מחדש חוקים שנפסלו על ידי בג"ץ ברוב של 61 חברי כנסת.

ההצעה מהווה נדבך נוסף במהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן קידמו עד כה את החלק העיקרי ברפורמה המשפטית והוא שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים וביטול האפשרות של בג"ץ לבקר או לפסול חוקי יסוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully