וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתות חוזרות: תלמידי כיתות י"א יתחילו ללמוד מחר ב-12:00

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 21:37

ארגון המורים הודיע על עיצומים בשל אי-ההסכמות על השכר: "לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל-יסודי בישראל". מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית תקפו את צעד הארגון: "פוגעים בתלמידים, יום עצוב במערכת החינוך. משרדי הממשלה - תתעשתו"

בווידאו: מיליארד שקל לחינוך המיוחד ופתיחת אזורי הרישום: קיש מסמן מטרות/לע"מ

המורים ומשרד האוצר טרם הגיעו להסכמות על השכר, וארגון המורים הודיע היום (שלישי) על דחיית הלימודים בכיתות י"א ל-12:00 מחר, בכל התיכונים במדינה. רן ארז, יו"ר ארגון המורים, דורש ששכר המורים המתחילים בחינוך העל-יסודי יתחיל ב-12 אלף שקל, ושכר המורים הוותיקים יעלה בהתאמה. "לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל-יסודי בישראל", מסר.

מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית תקפו את הצעד של ארגון המורים. "ביום שמשרד החינוך מודיע על מתווה בגרויות חדש שפוגע בתלמידים, רן ארז מוצא לנכון לפגוע שוב בתלמידים ולהשבית מחר את הלימודים של תלמידי כיתות י"א, בשעה שרבים מהם אמורים להיות בתגבורים לבחינות הבגרות המתקרבות", מסרה מועצת התלמידים והנוער הארצית, וקראה למשרדי הממשלה "להתעשת ולמנוע את הפגיעה הכה קלה בתלמידים".

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
"פוגעים שוב בתלמידים". כיתה ריקה/ראובן קסטרו

מירון שיף, יו"ר הנהגת ההורים הארצית, הצטרף לדברים ומסר, "יום עצוב למערכת החינוך. בצהריים משרד החינוך מודיע על תכנית שפוגעת בעתיד הילדים שלנו, בערב התבשרנו שארגון המורים ממשיך להעניש את התלמידים במאמץ להכניע את משרד החינוך. תחילה פגע בטיולים, המשיך באיסור על מתן ציונים ומחר משבית לימודים - עצוב ומביש".

לפני כשבועיים איים רן ארז בשביתות אזוריות, במחאה על הצעת משרד האוצר להסכם הקיבוצי החדש, במסגרתו דרש תוספת של 30% בשכר של כל המורים בחינוך העל יסודי. לטענתו, האוצר מציע תוספת "מבזה" של 2% למורים ותיקים ו-500 שקלים ליתר המורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully