וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין נראה חולה ונאחז בשולחן "ליתר ביטחון" בזמן שהוא מקריב את חיילי יריביו

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 16:03

נשיא רוסיה נפגש עם המנהיג הצ'צ'ני ושניהם נראו רע - כשלפי הדיווחים אחד חולה בסרטן והשני מתאושש מניסיון הרעלה. במקביל נראה שחיילי מליציית "קבוצת ואגנר" השייכים לאוליגרך ששואף לרשת את פוטין נשלחים לשמש בשר תותחים

נשיא הממשלה הפדרלית בצ'צ'ניה, רמזן קדירוב, אומר לוולדימיר פוטין שהכוחות באוקראינה יילחמו "עד הניצחון"/רויטרס

ולדימיר פוטין נראה שוב כשהוא אוחז בחוזקה בידיו בקצה השולחן, מה שעורר מחדש את הספקולציות לגבי בריאותו ומצבו הנפשי של המנהיג הרוסי. בדיילי סטאר דווח שבסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה פוטין תופס את השולחן במהלך פגישה עם נשיא הממשלה הפדרלית בצ'צ'ניה, רמזן קדירוב, במוסקבה אתמול.

מומחית לניתוח שפת הגוף אדריאן קרטר העריכה: "נראה לי בקליפ הזה שפוטין נאחז בשולחן למען ביטחון. כשאנחנו לא סומכים או לא בטוחים ביציבות שלנו אנחנו נאחזים במשהו כאמצעי ביטחון. אולי הוא מרגיש ברע וזו דרך להתאפס שנותנת לו קצת ביטחון".

בתקשורת הרוסית העצמאית דווח ששני המנהיגים נראו לא בריאים במהלך הפגישה - כשקדירוב נפוח הפנים מתאושש מניסיון הרעלה שעבר בשבועות האחרונים. ידיו של קדירוב גם רעדו בזמן שפוטין אחז בשולחן.

בתמונה זה נראה עוד סביר

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם נשיא הממשלה הפדרלית בצ'צ'ניה, רמזן קדירוב. Sputnik/Mikhail Klimentyev, רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם נשיא הממשלה הפדרלית בצ'צ'ניה, רמזן קדירוב/רויטרס, Sputnik/Mikhail Klimentyev

אבל תראו את הוידאו

עוד על מצבו של פוטין
האם פוטין הוחלף בכפיל? זה פסק הדין של מומחית לניתוח תווי פנים

"פוטין נשמר בחיים בעזרת תרופות ישראליות נגד סרטן - כדי להמשיך במלחמה באוקראינה"

מלבד השמועות המתמשכות על בריאותו של פוטין - כאשר פרשנים שונים מרמזים שהוא סובל ממחלת פרקינסון או סרטן או שתיהן - דובר לא מעט על מאבק כוחות פנימי בקרמלין. מומחים צבאיים באירופה מעריכים כי פוטין מקריב בכוונה את חיילי המיליצייה "קבוצת ואגנר", בקרב על בחמוט שמזרח אוקראינה, מתוך מטרה להחליש את מעמדו של האוליגרך יבגני פריגוז'ין, ששמו הוזכר כאחד מהבעלים של "כוח ואגנר".

על פי הדיווח, לבחמוט אין ערך אסטרטגי גדול, אבל מאות לוחמי קבוצת וגנר נפרסו במקום ונהלו קרב ארוך ועקוב מדם כדי לכבוש את העיירה. נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר ביום ראשוןשיותר מ-1,100 חיילים רוסים נהרגו בשבוע הלחימה ליד בחמוט. לדבריו, כ-1,500 חיילים רוסים נפצעו בדרגה שלא מאפשרת להם להמשיך להילחם.

אנליסטים מהמכון לחקר המלחמה [ISW] אומרים כי נראה שמשרד ההגנה של רוסיה משתמש בקרב כדי לצמצם משמעותית את כוחה של קבוצת וגנר, מה שמפחית את הסבירות שפריגוז'ין יוכל לפתוח בניסיון הפיכה .מומחי ה-ISW אמרו כי הנהגת רוסיה "ככל הנראה מנצלת את ההזדמנות לפגוע בכוונה בכוחות העילית וכוחות וגנר בחמוט במאמץ להחליש את פריגוז'ין ולפגוע בשאיפתו להשפעה רבה יותר בקרמלין".

פריגוז'ין עצמו התלונן שלחייליו חסרה אספקה ​​בסיסית, במיוחד תחמושת, וזה יכול להיות תוצאה של "ביורוקרטיה רגילה או בגידה". הוא הוסיף: "מה אם ההנהגה הרוסית ירצו להפליל אותנו ולהגיד שאנחנו נבלות - ובגלל זה הם לא נותנים לנו תחמושת, לא נותנים לנו נשק, ולא נותנים לנו לחדש את כוח האדם שלנו, כולל גיוס אסירים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully