וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: נסגר התיק נגד המטפל שטיפל באב שרצח את בנו בקריית גת

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 1:29

הפרקליטות קיבלה את טענתו של אליעד לנדאו, שטען כי לא ייתכן שהאקסטזי שבו טיפל באב 17 ימים לפני הרצח גרם להתקף הפסיכוטי שבמהלכו דקר את בנו למוות תוך שהוא קורא "משיח בא". עורכי דינו: הצגנו מחקרים שמוכיחים שלא יכולה להיות לחומר השפעה כזו

בווידאו: הוארך מעצרו של האב החשוד בדקירה למוות של בנו בקריית גת/מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז דרום החליטה היום (ראשון) לגנוז את התיק נגד אליעד לנדאו - המטפל האלטרנטיבי שטיפל באב שרצח את בנו לפני כשנתיים. לפי החשד, האב דקר למוות את בנו בקריית גת במהלך התקף פסיכוטי.

במסגרת החקירה החליטה המשטרה לעצור את המטפל, שהעניק לאב כמה שבועות קודם לכן טיפול בסם MDMA (אקסטזי). המטפל נחקר בחשד לגרימת מותו של הנער ברשלנות, עקב העובדה שסיפק לאב טיפול תרופתי שגרם לו, לפי הטענה, להתקף הפסיכוטי שבעיצומו רצח את בנו בדקירות סכין, תוך שהוא קורא: "משיח בא, משיח בא".

הסיבה לחשדות נגד לנדאו הגיעו בשל טענתו של האב, לפיה 17 יום לפני הרצח הוא קיבל מלנדאו טיפול באמצעות MDMA. האב הרוצח טען כי החומר שקיבל מלנדאו הוביל אותו לאובדן שליטה ובשל כך הוא רצח את בנו. הטענה הזאת אף התקבלה על ידי הפסיכיאטר שבדק מטעם המשטרה את האב הרוצח, ובעקבות זאת עוכבו ההליכים נגד האב על ידי היועץ המשפטי לממשלה, והוא שוחרר ממעצר.

חשד: אב רצח את בנו בן ה-14 בקריית גת, ונעצר, 18 במרץ 2021. שי מכלוף
התיק נגד המטפל נסגר. זירת הרצח בקריית גת/שי מכלוף

בחקירתו, הודה לנדאו מיד שערך טיפול באקסטזי, אך כפר בכך שזו הסיבה שהובילה את האב לרצוח את בנו. זאת, בשל העובדה שהסם סופק לאב 17 ימים לפני הרצח. לאחר החקירה עבר התיק לפרקליטות, שקיימה ללנדאו שימוע.

בשימוע, טענו סנגוריו של לנדאו כי הטיפול באקסטזי נמצא בשלבי אישור סופיים של ה-FDA, כטיפול יעיל למגוון בעיות נפשיות ואין בו כל סכנה, וכי לא ייתכן שבחלוף זמן כה רב תהיה לו השפעה כלשהי.

עוד בוואלה!

נזיפת השופטים במשפט הרצח של ספיר נחום: "קטסטרופה"

לכתבה המלאה

מהפרקליטות נמסר בתגובה כי "לאחר בחינת חומר הראיות בתיק, ביצוע כמה השלמות חקירה וקיום הליך שימוע, עלה כי לא קיים סיכוי סביר להרשעה בתיק, בין היתר נוכח פרק הזמן הרב שחלף בין האירועים השונים. נוכח האמור, ולאחר שהמשטרה הגישה כתב אישום נגדו בגין סחר בסמים, החליטה הפרקליטות לגנוז את התיק בגין החשדות הנוספים".

תגובת עורכי הדין איל כהן ועדי קידר, שייצגו את לנדאו: "במסגרת השימוע הוצגו לפרקליטות מחקרים מדעיים וחוות דעת, מהארץ ומהעולם, של מי שעומדים בחזית המחקר המדעי בנושא MDMA, מהם עולה שאין ולא יכול להיות כל קשר או השפעה לחומר זה על מעשה הרצח המזעזע של האב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully