וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח בנו בקריית גת; המשפחה: "הטיפול גרם לו להזיות"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 17:29

האב בן ה-37, שנעצר בחשד שדקר למוות את בנו בן ה-14, יישאר במעצר למשך שמונה ימים. בדיקה פסיכיאטרית העלתה כי הוא כשיר למעצר, אך עדיין לא ברור אם ניתן יהיה להעמידו לדין על מעשיו. השופטת: "יש עדויות שהוא שמע קולות"

בווידאו: הוארך מעצרו של האב החשוד בדקירה למוות של בנו בקריית גת/מערכת וואלה!

מעצרו של הגבר בן ה-37, החשוד ברצח בנו בן ה-14 בקריית גת בדקירות, הוארך היום (חמישי) בשמונה ימים. החשוד עבר בדיקה פסיכיאטרית, וממנה עלה כי הוא כשיר למעצר. על פי החשד, הרקע לאירוע נפשי, ועדיין לא ברור אם ניתן יהיה להעמידו לדין.

"יש עדויות שהוא שמע קולות", אמרה השופטת בדיון, וציינה כי "עדויות נוספות בתיק מעידות על הלך נפשי מסוים שהיה בו לפני האירוע החמור". עוד נקבע כי החשוד ייבדק אצל הפסיכיאטר המחוזי, שיקבע אם הוא כשיר לעמוד לדין והאם היה אחראי למעשיו.

במשפחתו אמרו כי "מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין, אדם אהוב על כולם". הם טענו כי ייתכן שהטיפול התרופתי גרם לו להזיות. "הוא הלך לטיפול הוליסטי ועשו לו היפנוזה, וכנראה נתנו לו כדור לא נכון בטיפול. שמענו מאחד החברים שלו, שהוא אמר לו אתמול שנהיו לו הזיות מהכדור", אמרו. "בימים האחרונים הרגשנו שמשהו לא תקין אצלו כנראה בגלל כדור שלקח".

האב החשוד שדקר למוות את בנו בן ה-14 במהלך הארכת מעצרו בשלום אשקלון  18 במרץ 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
האב החשוד בהארכת מעצרו, היום/מערכת וואלה!, אתר רשמי

התקרית התרחשה אתמול. מחקירה ראשונית עולה כי האם התקשרה לתחנת המשטרה, הודיעה שהאב דקר את בנו, וכי לא היה אירוע מקדים לרצח. עוד עולה מהחקירה כי היא וביתה ניסו להאבק באב ולהרחיקו מהבן.

גורמים המעורים בהתרחשויות ציינו כי האם טענה שהוא לקח סכין והחל לדקור את בנו בן ה-14. האב, שנמלט לאחר התקרית ונתפס על ידי המשטרה לאחר מצוד, שתק בחקירתו.

שכניהם של המשפחה, חרדים שעברו לעיר לפני כשנה וחצי, מתקשים לעכל את האירוע האלים וסיפרו כי מדובר באנשים נורמטיביים. "הם משפחה שקטה ומנומסת והמקרה היה לא צפוי וממש מוזר. לא שמענו כלום אתמול, לא שמנו לב למשהו חריג", אמרה אחת השכנות. "לא דמיינתי לרגע שדבר כזה יכול לקרות, לא שמנו לב לשום דבר חריג", הוסיפה שכנה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully