וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפייק ניוז של הרב מאזוז: שיבח את ברוך גולדשטיין, שרצח 29 מוסלמים

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 13:29

מאזוז שידוע בעמדותיו הקיצוניות טען כי "הערבים במערת המכפלה שמו מתחת לשטיחים עליהם הם מתפללים גרזנים, רובים וסכינים", למרות שאין ביסוס לדבריו. עוד הוסיף ואמר "כשמחבלים הורגים יהודים - הם נקיים. הגויים בסדר גמור. אבל על יהודי אומרים מלוכלך"

בווידאו: הרב מאזוז על ברוך גולדשטיין שרצח 27 מוסלמים: ״בזכותו נמנעה סכנה גדולה״/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

הרב מאיר מאזוז, מהרבנים הספרדים הבולטים במגזר החרדי, אמר בשבוע שעבר במהלך שיעורו השבועי כי ברוך גולדשטיין שרצח 29 מתפללים מוסלמים במערת המכפלה בחברון "מנע סכנה גדולה מאד", כלשונו. בשיעורו, טען הרב מאזוז כי "במערת המכפלה הערבים שמו מתחת לשטיחים שהם מתפללים עליהם גרזנים, רובים, סכינים - והייתה סכנה גדולה מאד. בזכות היהודי הזה נמנעה הסכנה". בחודש פברואר 1994, רצח גולדשטיין 29 מתפללים מוסלמים ופצע 125 מהם.

הרב מאזוז אמר את הדברים בשיעור שקדם לחג הפורים ודיבר במשך כמה דקות על האירוע שהתרחש לפני 29 שנה. "והנה ביום פורים נכנס יהודי אחד בבוקר למערת המכפלה וירה למוות בשלושים ערבים - זה עשה רעש גדול במדינה", אמר. "ראש הממשלה אז יצחק רבין אמר עליו "יהודי מלוכלך". כאשר הם (המחבלים) הורגים כמה וכמה, הם נקיים. הגויים בסדר גמור, אבל יהודי הוא מלוכלך. למה מלוכלך?".

הרב מאיר מזוז באירוע שנתי של ישיבת 'כסא רחמים'  בגני התערוכה, 25 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
ידוע בדעותיו הימניות קיצוניות. הרב מאזוז/ראובן קסטרו

הרב מאזוז, שמרבה לשלב בדרשותיו חידודי לשון וראשי תיבות, ציטט מאחד הפסוקים ותהה בקול מול תלמידיו "מה זה אבן זהב באידיש? גולדשטיין. זה הבן אדם הזה. עשה מדעת עצמו, לא שאל אף אחד, הוא עשה הכול לבד. חקרו וחקרו וחקרו וראו שעשה את זה לבדו. אמר לאשתו: 'אני הולך להתפלל, הלך ובידו רובה'".

עוד בוואלה!

מנדלבליט: אם עצמאות היועמ"ש והעליון תיפגע - נהיה דיקטטורה

לכתבה המלאה
ברוך גולדשטיין. ללא, פלאש 90
"מנע סכנה גדולה". ברוך גולדשטיין/פלאש 90, ללא

הרב מאזוז, בן ה-78 היה פטרונו הרוחני של השר לשעבר אלי ישי, ואף השרים איתמר בן גביר ושלמה קרעי מגיעים למעונו כדי להתייעץ עמו ולקבל את ברכתו. הוא מכהן כראש ישיבת "כסא רחמים" בבני ברק שבה לומדים אלפי בחורים ואברכים, וזו נחשבת מהישיבות המובילות בציבור הספרדי. בשיעורו השבועי צופים ומאזינים אלפי בני-אדם באמצעות יוטיוב, רדיו ואמצעים אחרים. הרב ידוע בעמדות ימניות קיצוניות בהשוואה לעולם החרדי המיינסטרים ובשיעוריו השתמש לא פעם בלשון חריפה נגד ראשי האופוזיציה, ובמקרים אחרים נגד ראשי המפלגות החרדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully