וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הדרום נעצר בחשד שגידל בביתו עופר: "הוחזק בתנאים לא הולמים"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 21:40

בן 33, תושב ביר הדאג' שבנגב, תיעד עצמו עם החיה ברשתות החברתיות. שוטרי מג"ב פשטו על ביתו - ובחיפוש שנערך במקום אותר עופר צעיר שהוחזק באופן לא חוקי. החשוד הועבר לחקירה ברשות הטבע והגנים והעופר לטיפול וטרינרי הולם

בווידאו: מעצר של חשוד החזיק עופר ותיעד את עצמו ברשתות החברתיות/צילום: דוברות משטרת ישראל

גבר בן 33, תושב ביר הדאג' שבנגב, נעצר היום (ראשון) לאחר שהחזיק בביתו עופר צעיר באופן לא חוקי ובתנאים שאינם הולמים. החשוד שתיעד עצמו עם החיה ברשתות החברתיות הועבר לחקירה ברשות הטבע והגנים והעופר הועבר לטיפול וטרינרי הולם.

היחידה המרכזית של מג"ב דרום פתחה בחקירה סמויה של המקרה לאחר שמידע התקבל במשמר הגבול. היום התקבלה "ידיעת הזהב" ביחידה המרכזית של מג"ב דרום - שהובילה את הלוחמים לפעילות ביישוב. שוטרי מג"ב פשטו על ביתו של החשוד ובחיפוש שנערך במקום אותר עופר צעיר שהוחזק באופן לא חוקי.

מעצר של חשוד שהחזיק עופר ותיעד את עצמו ברשתות החברתיות. דוברות משטרת ישראל
"הוחזק בתנאים לא הולמים". העופר שנתפס בביתו של החשוד/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים נשר נמצא מת סמוך למושב יונתן במרכז רמת הגולן. נסיבות מותו טרם התבררו, וברשות הטבע והגנים פועלים לבירור המקרה בניסיון למנוע מקרים דומים, ולהגן על הנשרים בישראל שנמצאים בסכנת הכחדה.

ממעקב אחרי מסלול הדאיה האחרון של הנשר, שניתן לצפייה עקב מכשיר GPS המוצמד באופן גורף לנשרי הרשות, ניתן ללמוד כי מסלולו האחרון של הנשר היה ביום חמישי כאשר דאה משמרות גמלא לכיוון מזרח במהירות עשרות קילומטרים לשעה. סמוך אליו ובאותה העת, נמצא כי דאו שני נשרים נוספים לאותו כיוון ובמרחק כמה עשרות עד מאות מטרים ממנו. בפעם הבאה בה התקבל אות מהמשדר, היה הנשר מוטל על הקרקע במקום בו נמצא מת, בעוד שני הנשרים האחרים המשיכו במעופם.

עוד בוואלה!

לפיד על הסירוב להידברות: "הם ירוצו עם החקיקה בלי לספור אף אחד ממטר"

לכתבה המלאה
מעצר של חשוד שהחזיק עופר ותיעד את עצמו ברשתות החברתיות. דוברות משטרת ישראל
החשוד בהחזקת עופר בביתו בדרום, היום/דוברות משטרת ישראל

"נתיחה לאחר המוות העלתה את החשד של התנגשות באוויר. זו גם ההשערה שלנו לסיבת מותו", טען ד"ר אוהד הצופה, אקולוג דורסים ברשות הטבע והגנים. עוד ציין כי באיזור בו התרחשה התקרית לא קיימות תשתיות שהיו יכולות לפגוע בנשר, כדוגמת קווי מתח ואנטנות. "בבדיקות שנעשו לאחר המקרה לא נמצא שהיה במקום כלי טיס אזרחי או צבאי בשעה האמורה, לפחות לא כזה שנראה במכ"ם או שדיווח על התנגשות. זה מקרה לא נורמלי וחשוב לנו מאוד להבין את נסיבותיו", המשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully