וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בן ה-14 בקריית גת: מטפל נחקר בחשד שסיפק סמים לאב החשוד

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 15:02

המשטרה עיכבה לחקירה את האיש, תושב גוש עציון בשנות ה-30 לחייו, בין היתר בשל חשד שסיפק סמים מסוכנים לאב החשוד בדקירה למוות של בנו. הוא פנה אל המטפל לפני כחודש, ועל פי החשד, הסמים ערערו את מצבו הנפשי

בווידאו: הוארך מעצרו של האב החשוד בדקירה למוות של בנו בקריית גת/מערכת וואלה!

המשטרה עיכבה היום (שלישי) לחקירה גבר תושב גוש עציון בשנות ה-30 לחייו בחשד שבמסגרת טיפול שנתן לאב שרצח את בנו בן ה-14 בקריית גת בשבוע שעבר, סיפק לו סמים מסוכנים. על פי החשד האב בן ה-37 פנה חודש לפני הרצח אל המטפל, ובמסגרת הטיפול ניתנו לו סמים שככל הנראה השפיעו על מצבו הנפשי.

זמן קצר לאחר המעשה, הוארך מעצרו של האב בשמונה ימים. הוא עבר בדיקה פסיכיאטרית ממנה נקבע כי הוא כשיר למעצר. על פי החשד עולה כי הרקע לאירוע הוא נפשי, ועדיין טרם ברור האם ניתן להעמידו לדין.

"יש עדויות שהוא שמע קולות", אמרה השופטת בדיון, וציינה כי "עדויות נוספות בתיק מעידות על הלך נפשי מסוים שהיה בו לפני האירוע החמור". עוד נקבע כי החשוד ייבדק אצל הפסיכיאטר המחוזי, שיקבע אם הוא כשיר לעמוד לדין והאם היה אחראי למעשיו.

עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב החשוד מסרו כי "אנחנו סומכים את ידינו על רשויות החקירה. ככל שנוקפות השעות מצטברות עוד ועוד ראיות ועדויות אשר מצביעות באופן ברור כי האירוע הטרגי הזה נגרם כתוצאה מהתקף פסיכוטי חמור, אליו נקלע מרשנו כתוצאה מטיפול שבוצע על ידי מטפל שאינו מוסמך וכלל הלעטה בכדורים מסוכנים. המטפל נעצר הבוקר ואנו בטוחים כי המשטרה והפרקליטות ימצו עמו את הדין בגין הטיפול הנפשע שניתן על ידו ואשר הוביל לתוצאה המחרידה".

חשד: אב רצח את בנו בן ה-14 בקריית גת, ונעצר, 18 במרץ 2021. שי מכלוף
זירת האירוע בקריית גת, שבוע שעבר/שי מכלוף

התקרית התרחשה בשבוע שעבר. מחקירה ראשונית עולה כי האם התקשרה לתחנת המשטרה, הודיעה שהאב דקר את בנו, וכי לא היה אירוע מקדים לרצח. עוד עולה מהחקירה כי היא וביתה ניסו להאבק באב ולהרחיקו מהבן.

גורמים המעורים בהתרחשויות ציינו כי האם טענה שהוא לקח סכין והחל לדקור את בנו בן ה-14. האב, שנמלט לאחר התקרית ונתפס על ידי המשטרה לאחר מצוד, שתק בחקירתו.

שכניהם של המשפחה, חרדים שעברו לעיר לפני כשנה וחצי, מתקשים עדיין לעכל את האירוע האלים וסיפרו כי מדובר באנשים נורמטיביים. "הם משפחה שקטה ומנומסת והמקרה היה לא צפוי וממש מוזר. לא שמענו כלום ולא שמנו לב למשהו חריג", אמרה אחת השכנות. "לא דמיינתי לרגע שדבר כזה יכול לקרות, לא שמנו לב לשום דבר חריג", הוסיפה שכנה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully