וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בקריית גת: "לא היה סימן מקדים, האם ובתה ניסו להיאבק באב"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 15:50

מחקירת המשטרה עולה כי האם ובתה ניסו להיאבק באב, שנעצר אחרי שלפי החשד דקר למוות את בנו בביתם - ונמלט. במשטרה בודקים האם לאב יש עבר פסיכיאטרי. שכני המשפחה מתקשים לעכל את התקרית, וחלקם סיפרו כי מדובר במשפחה רגילה ושקטה, שעברה לעיר לפני כשנה: "אנחנו מזועזעים"

חשד: אב רצח את בנו בן ה-14 בקריית גת, ונעצר/שי מכלוף

במשטרה טוענים כי האב החשוד ברצח בנו בן ה-14 בקריית גת אתמול (רביעי) עשה זאת על רקע נפשי, ונבדק האם בן ה-37 קיבל טיפול פסיכיאטרי בעבר. מחקירה ראשונית עולה כי האם התקשרה לתחנת המשטרה, הודיעה שהאב דקר, וכי לא היה אירוע מקדים לרצח. עוד עולה מהחקירה כי היא וביתה ניסו להאבק באב ולהרחיקו מהבן.

האב, שנמלט לאחר התקרית ונתפס על ידי המשטרה לאחר מצוד, שותק בחקירתו. מסתמן כי לא היה אירוע אלים מקדים לרצח וגורמים המעורים בהתרחשויות ציינו כי האם טענה שהוא לקח סכין והחל לדקור את בן ה-14.

שכניהם של המשפחה, חרדים שעברו לעיר לפני כשנה וחצי, מתקשים לעכל את האירוע האלים וסיפרו כי מדובר באנשים נורמטיביים. "הם משפחה שקטה ומנומסת והמקרה היה לא צפוי וממש מוזר. לא שמענו כלום אתמול, לא שמנו לב למשהו חריג", אמרה אחת השכנות. "לא דמיינתי לרגע שדבר כזה יכול לקרות, לא שמנו לב לשום דבר חריג", הוסיפה שכנה נוספת.

חשד: אב רצח את בנו בן ה-14 בקריית גת, ונעצר, 18 במרץ 2021. שי מכלוף
זירת הרצח בקריית גת. היום/שי מכלוף

אנט אליהו, שכנה נוספת, אמרה כי היא מזועזעת מהמקרה. "פשוט כואב הלב. אין לי הרבה מה להוסיף. אני רואה אבא, שהוא נראה בן אדם טוב, נחמד, וקרה אסון כזה, זה מזעזע", אמרה. לדבריה לא היה שום סימן מקדים. "דווקא בנו פה בית יפה, אני רואה שהוא משקיע בילדים שלו, הילדים הקטנים כל הזמן יוצאים עם משחקים, אופניים, הם תמיד ביחד, אני לא יודעת מה קרה באמת".

אליהו אמרה כי ברגע בו התחרש האירוע בו על פי החשד האב דקר את בנו ונאבק באשתו ובתו לא נשמעו באזור קולות חריגים. "לא שמעתי כלום, ממש שום דבר. אני עד 23:30 הייתי במרפסת למעלה והכל היה שקט פה. רק אחרי חצי שעה כל התרחיש הזה התחיל.

הזירה בה דקר אב את בנו בקריית גת. 17 במרץ 2021. ., אתר רשמי
זירת התקרית בקריית גת, הלילה/אתר רשמי, .

חובש מד"א אמיר פרץ שהגיע לזירה אמר כי "מדובר באירוע קשה מאוד". לדבריו, "כשהגעתי לבית הובילו אותי לנער ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות מדממות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך המשך טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות".

המשטרה הוזעקה למקום בעקבות דיווח של האישה שהתקבל סמוך לשעה 23:20, ובו טענה כי בעלה תקף בסכין את בנם. החשוד ברח לחורשה סמוכה מאחורי הבית, ואותר זמן קצר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully