וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בתל אביב: גבר כבן 30 נורה למוות באזור התחנה המרכזית

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 15:28

צוותי מד"א מצאו את האזרח הזר, תושב העיר, ללא הכרה ברחוב נווה שאנן. בתום פעולות החייאה, הם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומבצעת סריקות אחר חשודים באזור

בווידאו: זירת רצח בן 30 ברחוב נווה שאנן בתל אביב/מערכת וואלה!

אזרח זר כבן 30 נורה היום (רביעי) למוות ברחוב נווה שאנן בתל אביב, סמוך לתחנה המרכזית החדשה. צוותי מד"א מצאו אותו ללא הכרה, ובתום פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע עם קבלת הדיווח על ירי במוקד 100. שוטרים החלו בסריקות באזור, ואוספים ממצאים בזירה.

"הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה חודרת קשה בפלג גופו העליון", סיפר חובש מד"א יוסף נהון. "ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים - ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת החשד לרצח בדרום ת"א 17 במרץ 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע, היום/דוברות משטרת ישראל

לפני שבוע בלבד התרחש אירוע נוסף שנחשד כרצח בדרום תל אביב. אזרח זר בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד שדקר למוות אדם אחר בדירתו, אף הוא אזרח זר כבן 30. מותו של האיש נקבע במקום לאחר ניסיונות החייאה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

"הפצוע היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפצעי דקירה בגופו", אמר פרמדיק מד"א רונן כהן שהוזעק למקום, "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

במשטרה אמרו כי השניים, אזרחי מדינות באפריקה, ככל הנראה התגוררו באותה הדירה. "כל כיווני החקירה נבדקים כעת", אמרו, והעלו את הסברה כי השניים היו שתויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully