וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב הפצועים מהפיגוע בתל אביב: "הדרך עדיין ארוכה"

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 20:29

במרכז הרפואי איכילוב כי עדיין נלחמים על חייהם של שניים מהנפגעים בפיגוע. בת זוגו של אחד הפצועים קראה לעם ישראל להתפלל לרפואתו: "תתפללו על אהבת חיי. תפילה של כל המדינה תציל אותו. אני מאמינה בזה בכל ליבי"

בווידאו:פצועים באירוע ירי בתל אביב, 9 במרץ 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מנהל בית החולים איכילוב, פרופסור רוני גמזו, עדכן היום (שישי) כי חל שיפור במצב הפצועים מהפיגוע אמש ברחוב דיזנגוף בתל אביב. עם זאת, לדבריו, שניהם, אור אשכר ורותם מנסנו, עדיין במצב קשה ונלחמים על חייהם, והדרך להחלמה "עדיין ארוכה". הבלוגרית לי מנחם, בת זוגו של אשכר, קראה לעם ישראל להתפלל עליו: "בחיים לא התחננתי כמו שאני מתחננת עכשיו - תתפללו על אהבת חיי. בנרות של שישי, תפילה של כל המדינה תציל אותו. אני מאמינה בזה בכל ליבי".

הבוקר שחזר את האירוע מיכאל אוסדון שנפצע באורח קל-בינוני בפיגוע אמש. "הלכנו בדיזנגוף מצפון לדרום, בדרך לחתונה של חבר קרוב - וממש בהגעה לצומת אחד החברים שלי שהיה משמאלי קיבל כדור מאחורה", סיפר אוסדון. "לאחר מכן המחבל עבר לצד שלי גם וירה בי כדור מאחורה. הזזתי את הראש - והלחי שלי נפגעה ולא הראש. הוא ירה עוד כדור אחד בחבר השלישי. שני החברים שלי לצערי נפלו וצריך להתפלל עבורם שיהיו חזקים".

אור אשכר, נפצע אנוש בפיגוע בדיזינגוף 09 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
"תתפללו על אהבת חיי". אור אשכר/אתר רשמי, ללא
הסטורי של בת זוגו של אור אשכר שנפצע בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסטורי שפרסמה בת זוגו של אור אשכר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"החזקתי שקית ביד וניסיתי לרוץ לכיוון צפון ולברוח והמחבל המשיך לרוץ אחריי", סיפר. "הוא ירה עוד כדור אחד אבל פספס. המשכתי לגלידריה, וביקשתי מהם שיזמינו אמבולנס. האירוע התגלגל עוד דקה וחצי עד שכוחות הביטחון הגיעו". לדברי אוסדון, חתונת חברו התקיימה כרגיל למרות הפיגוע: "אני שמח על זה מאוד, אנחנו חייבים להמשיך בחיים ואסור לנו לעצור ולתת למישהו את ההבנה שאנחנו לא מתכוונים להישאר ולהילחם".

בינתיים, משפחתם של שני הפצועים האחרים קוראים להתפלל לשלומם. "רותם הוא DJ אהוב שמשמח כלות וחתנים, הוא בחור חזק ואנו בטוחים כי ילחם ומחכים להמשך שיפור במצבו. אנחנו מאמינים כי הוא יחזור לשמח עוד זוגות רבים באירועים בעתיד", מסרה משפחתו של מנסנו.

רותם מנסנו, נפצע קשה בפיגוע בדיזינגוף 09 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
נלחמים על חייו. רותם מנסנו/אתר רשמי, ללא

בתוך כך, הלילה הסגיר עצמו למשטרה תושב רמלה שלפי החשד, עוסק בהסעת שוהים באופן לא חוקי. לדבריו, הוא ככל הנראה הסיע את המחבל. תושב כסייפה החשוד במעורבות בהסעה נעצר גם הוא. בהמשך יובאו השניים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

במהלך הלילה מיפה צה"ל את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע, מועתז אל-חואג'א, לקראת הריסתו. כוחות גדולים של צה"ל נכנסו לכפר נעלין שבו הוא מתגורר, בליווי דחפורים של חיל ההנדסה. אביו של המחבל, מנהיג חמאס בכפר, נעצר והועבר לחקירת שב"כ. בשלב זה טרם ברור אם ידע על כוונת בנו לבצע פיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully