וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספר של שרה נתניהו אחרי ההפגנה: "הרגשתי מאוד מאוים, היו טונים מתלהמים"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 11:12

משה אבוטבול סיפר על אירועי אמש, כשמאות מפגינים חסמו את היציאה של אשת רה"מ מבית העסק שלו. לדבריו, הזוג נתניהו הם לקוחות שלו שנים רבות, ואמר כי המוחים הגיעו אחרי שלקוחה אחרת קראה להם. "הם באו בטירוף - תוך דקות היו אלפי אנשים"

כאלף בני אדם הפגינו מול מספרה בתל אביב בה שהתה שרה נתניהו/יותם רונן, שגיא בן נון, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משה אבוטבול, הספר של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו סיפר הבוקר (חמישי) על אירועי אמש, כשמאות מפגינים חסמו את היציאה מהמספרה שלו. "זו הרגשה ממש לא נעימה, ישבתי נצור במספרה מספר שעות, אני לא מאחל לאף אחד לחוות את מה שחוויתי", אמר בריאיון לניסים משעל וגיא פלג בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM. "ישבו לי על החלון, צעקות, מגפונים, הם לא באו לשבת בשקט, הם באו בטירוף, הרגשתי מאוד לא נעים. הרגשתי מאוד מאוים, היו טונים מאוד מתלהמים".

לדבריו, אחת הלקוחות האחרות צילמה את שרה נתניהו וקראה למפגינים להגיע. "תוך דקות היו אלפי אנשים, לא יכולנו לצאת מהמספרה. היא באה לטיפול יופי, סיימנו הרבה לפני שהיא הייתה צריכה לצאת. שרה הרגיעה אותי, הייתי מאוד לחוץ, היא החזיקה לי את היד וחיבקה אותי. הייתה הרגשה לא נעימה".

עוד סיפר אבוטבול כי הזוג נתניהו לקוחות שלו שנים רבות: "אני מלווה אותם באירועים מיוחדים מאוד, יש לו ספר שלו ולה יש את הספר שלה. עשיתי אותה יפה מאוד. אני נותן שירות לכל גווני הקשת, יש לי מימין, משמאל. הכול בסדר, מי שרוצה להפגין שיפגין, מנהלי ההפגנות מסתפרים אצלי. אני בכיכר המדינה, אני בעד שכל עם ישראל יהיה יחד".

דיון שירה רבן נגד שרה נתניהו, בית הדין לעבודה בירושלים , דצמבר 2019. ראובן קסטרו
לא יכלה לצאת מהספר. נתניהו/ראובן קסטרו
הפגנה מול המספרה בכיכר המדינה בה נוכחה שרה נתניהו. 1 במרץ 2023. אור הדר, אתר רשמי
ההפגנה בכיכר המדינה מול המספרה שבה הייתה שרה נתניהו. אמש/אתר רשמי, אור הדר

עוד סיפר אבוטבול כי הזוג נתניהו לקוחות שלו שנים רבות: "אני מלווה אותם באירועים מיוחדים מאוד, יש לו ספר שלו ולה יש את הספר שלה. עשיתי אותה יפה מאוד. אני נותן שירות לכל גווני הקשת, יש לי מימין, משמאל. הכול בסדר, מי שרוצה להפגין שיפגין, מנהלי ההפגנות מסתפרים אצלי. אני בכיכר המדינה, אני בעד שכל עם ישראל יהיה יחד".

אתמול הפגינו כאלף אנשים ברחוב ה' באייר בתל אביב, מול מספרה בה שהתה אשת ראש הממשלה, ולא התירו לה לצאת במשך כשלוש שעות. זאת בהמשך להפגנות שהתקיימו לאורך היום נגד המהפכה המשפטית. בתיעוד מהמקום נראים המפגינים צועקים "בושה, בושה" בכניסה של בית העסק, שם עמדו מאבטחים. לאחר שעות, כוחות הביטחון הצליחו לחלץ אותה.

בעקבות האירוע אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מיד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו". לאחר חילוצה כתב ראש הממשלה בטוויטר: "שרה רעייתי האהובה, שמח שחזרת הביתה בשלום וללא פגע. האנרכיה חייבת להיפסק - זה יכול לעלות בחיי אדם".

הפגנה מול המספרה בכיכר המדינה בה נוכחה שרה נתניהו. 1 במרץ 2023. שגיא בן נון, אתר רשמי
עשרות שוטרים בכניסה למספרה. אמש/אתר רשמי, שגיא בן נון

באותו הזמן קרא יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד למפגינים לאפשר לשרה נתניהו לצאת לביתה: "המאבק שלכם ושלנו הוא נגד ההפיכה המשטרית ונגד הרס הדמוקרטיה". גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ביקש בחשבון הטוויטר שלו מהמפגינים לתת לשרה נתניהו לעזוב. "תנו לאשת ראש הממשלה לחזור לביתה והמשיכו להניף את הדגלים ולהשמיע את זעקתנו הצודקת", כתב.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הצטרף לקריאות לאפשר לאשת ראש הממשלה לצאת וכתב כי "זו העת לפזר את המצור על המספרה. איננו רוצים חיכוך פיזי עם האישה המסוימת הזאת, גם אם יש לה חלק בכל הפלונטר שאנו בתוכו. לא ראוי, אפילו מזיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully