וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאלף בני אדם הפגינו מול מספרה בתל אביב בה שהתה שרה נתניהו

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 0:05

אלפי מפגינים נגד המהפכה המשפטית התאספו בכיכר המדינה בתל אביב, לשם הגיעה שרה נתניהו כדי להסתפר. כוחות כבדים של המשטרה, בהם פרשים, הגיעו למקום. גנץ, לפיד ואהוד ברק קראו למפגינים לפנות את המחאה: "תאפשרו לה לצאת לביתה". לאחר שעות - חולצה בידי המשטרה

כאלף בני אדם הפגינו מול מספרה בתל אביב בה שהתה שרה נתניהו/יותם רונן, שגיא בן נון, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כאלף אנשים הפגינו הערב (רביעי) ברחוב ה' באייר בתל אביב, מול מספרה בה שהתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, ולא התירו לה לצאת במשך כשלוש שעות. זאת בהמשך להפגנות שהתקיימו לאורך היום נגד המהפכה המשפטית, ונמשכות גם הלילה. בתיעוד מהמקום נראים המפגינים צועקים "בושה, בושה" לעבר הכניסה של בית העסק, שם עמדו מאבטחים. לאחר שעות, כוחות הביטחון הצליחו לחלץ אותה.

בעקבות האירוע אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מיד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו".

בתום האירוע, הספר של שרה נתניהו סיפר: דבר כזה לא חוויתי, אני בהלם. תחושה לא נעימה. אני בסערת רגשות. שרה הרגיעה אותי", ציין בריאיון בחדשות 12.

הפגנה מול המספרה בכיכר המדינה בה נוכחה שרה נתניהו. 1 במרץ 2023. שגיא בן נון, אתר רשמי
הפגנה מול המספרה בתל אביב/אתר רשמי, שגיא בן נון
הפגנה מול המספרה בכיכר המדינה בה נוכחה שרה נתניהו. 1 במרץ 2023. שגיא בן נון, אתר רשמי
הפגנה מול המספרה בתל אביב/אתר רשמי, שגיא בן נון
הפגנה מול המספרה בכיכר המדינה בה נוכחה שרה נתניהו. 1 במרץ 2023. אור הדר, אתר רשמי
הפגנה מול המספרה בתל אביב/אתר רשמי, אור הדר
הפגנה מול המספרה בכיכר המדינה בה נוכחה שרה נתניהו. 1 במרץ 2023. שגיא בן נון, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלטים בהפגנה בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שגיא בן נון

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד קרא למפגינים לאפשר לשרה נתניהו לצאת לביתה: "המאבק שלכם ושלנו הוא נגד ההפיכה המשטרית ונגד הרס הדמוקרטיה", כתב.

גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ביקש בחשבון הטוויטר שלו מהמפגינים לתת לשרה נתניהו ללכת הביתה: "תנו לאשת ראש הממשלה לחזור לביתה והמשיכו להניף את הדגלים ולהשמיע את זעקתנו הצודקת".

אהוד ברק בצטרף לקריאות לאפשר לאשת ראש הממשלה לצאת וכתב "זו העת לפזר את המצור על המספרה. איננו רוצים חיכוך פיזי עם האישה המסוימת הזאת, גם אם יש לה חלק בכל הפלונטר שאנו בתוכו. לא ראוי, אפילו מזיק".

במסגרת "יום שיבוש לאומי", המפגינים נגד המהפכה המשפטית חסמו כבישים מרכזיים ברחבי הארץ. עשרות בני אדם נעצרו במוקדים שונים, רובם בתל אביב, שבה נרשמו עימותים בין מפגינים למשטרה, שהשתמשה ברימוני הלם והפעילה נגדם מכת"זית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully