וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם דיבר על ה"רולקסים" של המפגינים - אבל מסתובב עם שעון בשווי 25 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 8:19

אחרי שטען כי ראה את כל המפגינים בירושלים עם שעוני ומכוניות יוקרה, משתמש בטוויטר הראה כי השר המיועד עונד שעון בשווי עשרות אלפים שקלים. "דודי חמודי שכח שהוא בישל לשבת עם שעון, ועוד איזה שעון - בוא להפגין איתנו", קרא

נאום דוד אמסלם במליאה/ערוץ הכנסת

השר המיועד דודי אמסלם טען אתמול (שני) כי בהפגנה בירושלים היו רק תושבים ממעמד סוציואקונומי גבוה. "ראיתי דברים נוצצים, בסוף הבנתי שזה שעוני רולקס, תראו כמה מרצדסים יש פה בחוץ", לעג אמסלם מעל בימת הכנסת. עם זאת, משתמש בטוויטר שמכונה "מואיז הקטן", מצא כי אמסלם בעצמו עונד שעון יוקרה בשווי עשרות אלפי שקלים, וקרא לו: "בוא להפגין איתנו".

בציוץ של "מואיז הקטן" הוא הראה כי בסרטון שפרסם השר המיועד בעבר - הוא מכין את מנות השבת כשעל ידו שעון מסוג "Cartier Ballon Bleu", בשווי של כ-25 אלף שקלים. "דודי חמודי אמסלם קיבל ג'וב וחזר לפתוח ג'ורה", כתב מואיז הקטן. "דודי חמודי שכח שהוא בישל לשבת עם שעון, ועוד איזה שעון".

צילום מסך של שעונים מאתר קרטייה. אתר קרטייה, אתר רשמי
שעוני היוקרה של "Cartier"/אתר רשמי, אתר קרטייה

בנאומו אמש תקף אמסלם את המפגינים: "תראו איזו אנרכיה עשיתם היום, חבורת בריונים, מסיתים להמרדה - אתם עוברים על החוק. ראש המסיתים, אהוד ברק, איך אתה לא היום בחקירת משטרה? תראו את החוצפה שלכם ואת הבריונות. המאבק הזה הוא לא על החוקים, יש כאן מאבק אמיתי האם האליטה תמשיך לנהל את המדינה?".

"אנחנו נעשה את המהפכה על אפכם וחמתכם, מי שיעבור על החוק - יישב בבית סוהר", המשיך השר המיועד. "נלך עם הרפורמה עד הסוף, עד שמדינת ישראל תהיה דמוקרטית ולא כמו היום. תגיד לחיות, נגמרו הקלמנטינות. לכם מותר לבעוט, לנשוך, לעבור באדום ולדרוס, אבל אמסלם מדבר עם הידיים. תתביישו לכם ותתחילו להתרגל שאתם באופוזיציה".

אתמול הפגינו עשרות אלפי אנשים מחוץ לכנסת במחאה נגד המהפכה המשפטית, שסעיפים ממנה אושרו בוועדת החוקה. המוחים צעדו ברחבי ירושלים וחסמו צמתים מרכזיים. במקביל, התקיימו מחאות נוספות במוקדים רבים ברחבי הארץ, ואלפים נוספים שובתים.

  • עוד באותו נושא:
  • דוד אמסלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully