וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם תקף: "נעשה את המהפכה על אפכם ועל חמתכם. מי שיעבור על החוק - ילך לכלא"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 20:39

השר המיועד כינה את המוחים נגד המהפכה המשפטית "חבורת בריונים המסיתים להמרדה". לדבריו, המהלך של הממשלה הוא מאבק באליטה. על דברי דן חלוץ, שכינה את חברי הממשלה "טפילים" אמר אמסלם: "אנחנו עובדים אצלכם בבתים. תראו כמה מרצדסים יש פה בחוץ"

נאום דוד אמסלם במליאה/ערוץ הכנסת

השר המיועד דודי אמסלם מהליכוד התייחס הערב (שני) במליאת הכנסת למחאה נגד המהפכה המשפטית. אמסלם אמר: "תראו איזו אנרכיה עשיתם היום, חבורת בריונים, מסיתים להמרדה". אמסלם התייחס לדברים של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, שכינה בתקשורת את חברי הממשלה "טפילים" ואמר: "אנחנו עובדים אצלכם בבתים, מנקים לכם את הגינות. בהפגנה בלילה ראיתי דברים נוצצים, בסוף הבנתי שזה שעוני רולקס, תראו כמה מרצדסים יש פה בחוץ".

דוד אמסלם. יונתן זינדל, פלאש 90
"נלך עם הרפורמה עד שישראל תהיה דמוקרטית". השר המיועד דוד אמסלם/פלאש 90, יונתן זינדל

אמסלם הוסיף עוד, במתקפה חריפה נגד השמאל: "אתם עוברים על החוק. ראש המסיתים, אהוד ברק, איך אתה לא היום בחקירת משטרה? תראו את החוצפה שלכם ואת הבריונות. המאבק הזה הוא לא על החוקים, יש כאן מאבק אמיתי האם האליטה תמשיך לנהל את המדינה? אנחנו נעשה את המהפכה על אפכם וחמתכם, מי שיעבור על החוק - יישב בבית סוהר. נלך עם הרפורמה עד הסוף, עד שמדינת ישראל תהיה דמוקרטית ולא כמו היום. תגיד לחיות, נגמרו הקלמנטינות. לכם מותר לבעוט, לנשוך, לעבור באדום ולדרוס, אבל אמסלם מדבר עם הידיים. תתביישו לכם ותתחילו להתרגל שאתם באופוזיציה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully