וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ויטון ודירות יוקרה: התשובה של הח"כית מהאופוזיציה לנאום אמסלם

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 2:41

לאחר שהשר במשרד המשפטים האשים את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית שהם בעלי "רולקסים ומרצדסים", ח"כ נעמה לזימי מהעבודה הציגה במליאה תמונה של השר גולדקנופף עם שקיות של מותג האופנה היוקרתי ותמונות בתיהם של נתניהו ודרעי: "אתם חבורת מנותקים"

חברת הכנסת נעמה לזימי מאשימה את חברי הקואליציה בבעלות דירות יוקרה ותיקי לואי ויטון/ערוץ הכנסת

חברת הכנסת נעמה לזימי מהעבודה השיבה אתמול בערב (שני) לנאום של השר דוד אמסלם, שהאשים את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית בכך שהם בעלי "רולקסים ומרצדסים", והציגה במליאה תמונה של השר יצחק גולדקנופף עם שקיות של מותג האופנה היוקרתי לואי ויטון במהלך שהותו בפראג בשבוע שעבר.

עוד הציגה את תמונות בתיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי ושר הביטחון יואב גלנט, ואמרה: "אתם חבורת מנותקים שלא רואה את הדבשת של עצמה".

מוקדם יותר באותו הערב, נאם אמסלם במליאה והתייחס למחאה נגד המהפכה המשפטית. "תראו איזו אנרכיה עשיתם היום, חבורת בריונים, מסיתים להמרדה", אמר אמסלם, והוסיף, "אנחנו עובדים אצלכם בבתים, מנקים לכם את הגינות. בהפגנה בלילה ראיתי דברים נוצצים, בסוף הבנתי שזה שעוני רולקס, תראו כמה מרצדסים יש פה בחוץ".

אמסלם המשיך ותקף את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. אמסלם כינה את ברק "ראש המסיתים" והוסיף ושאל "איך אתה לא היום בחקירת משטרה?". " המאבק הזה הוא לא על החוקים, יש כאן מאבק אמיתי האם האליטה תמשיך לנהל את המדינה? אנחנו נעשה את המהפכה על אפכם וחמתכם, מי שיעבור על החוק - יישב בבית סוהר", אמר אמסלם, " עם הרפורמה עד הסוף, עד שמדינת ישראל תהיה דמוקרטית ולא כמו היום. תגיד לחיות, נגמרו הקלמנטינות. לכם מותר לבעוט, לנשוך, לעבור באדום ולדרוס, אבל אמסלם מדבר עם הידיים. תתביישו לכם ותתחילו להתרגל שאתם באופוזיציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully