וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שנאנסה בגדרה לשכניה: "בזכותכם תפסו אותו"

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 20:12

לראשונה מאז האונס המחריד שחוותה לעיני ילדיה, האישה מגדרה ביקשה להודות לשכניה על הסיוע וכתבה בקבוצת וואטסאפ פנימית: "תודה שבזכותכם יש לי כוח להתמודד עם המקרה". מעצרו של החשוד הוארך היום בתשעה ימים

בווידאו: הארכת מעצר לבן 22 החשוד באונס ופריצה לבית בגדרה/צילום:משטרת ישראל

האישה שנאנסה בביתה שבגדרה הגיבה הערב (ראשון) לראשונה לאירוע הקשה. בהודעה ששלחה בקבוצת הווטסאפ עם שכניה כתבה בת ה-30: "עכשיו קיבלתי את הטלפון שלי חזרה מהמשטרה. רק רציתי להגיד תודה לכל אחד ואחת מכם, תודה רבה מעמקי נשמתי. בזכותכם זה הגיע לתקשורת ותפסו אותו. בזכותכם יש לי כח להתמודד עם המקרה, אין עליכם".

האונס האכזרי שעברה זעזע את השכנים בבניין. חברתה סיפרה היום בשיחה עם וואלה! כי האישה עברה לבניין רק לפני כחודש, ואחרי המקרה נסעה להורים שלה. "היא בטראומה מאוד גדולה ומנסה להתאושש, היא והילדים נמצאים בטיפול פסיכולוגי". לדבריה, בנה הקטן היה זה ששחרר אותה מהסלוטייפ שבו השתמש החשוד כדי לקשור אותה".

בניין המגורים בו מתגוררת האישה שעברה אונס, גדרה, 5 בפברואר 2023. אורי סלע
"בזכותכם יש לי כוח להתמודד", הבניין בו מתגוררת האישה שנאנסה בגדרה/אורי סלע

"בזמן הקצר שאחר כך היא עוד הייתה בהלם ורק רצתה לשתף עם מישהו, אז כתבה את ההודעה על המקרה בווטסאפ". אחד מדיירי הבניין שחזר: "אני חושב שאני הראשון שראה בווטסאפ את מה שהיא שלחה - היא כתבה באמצע הלילה 'פרצו אליי הביתה, אנסו וקשרו אותי' ואחרי דקה מחקה. חשבתי שבטח זה הוא מחק כדי שלא יראו".

האישה נאבקה בחשוד, ולאחר שעזב יצאה עם הילדים, דפקה על הדלת של הדירה ליד וביקשה עזרה מהשכנים. היא סיפרה להם מה קרה, והם הזעיקו את המשטרה שהגיעה בתוך זמן קצר. "היא הייתה בשוק, לא יכלה לדבר יותר מדי", אמרו השכנים. היא והילדים ישבו בדירה שלהם עד שנלקחה לבית חולים.

עוד בוואלה!

עברה רק לפני חודש לגדרה ונאנסה באכזריות: "בנה הקטן שחרר אותה מהקשר של החשוד"

לכתבה המלאה
החשוד באונס האישה בגדרה. שלומי הלר
"בזכותכם תפסו אותו". החשוד באונס בדיון בהארכת מעצרו, היום/שלומי הלר

מוקדם יותר היום הוארך בתשעה ימים מעצרו של החשוד באונס, בדואי בן 22 מהדרום. בדיון סיפר נציג המשטרה כי החשוד איים על האישה בסכין ואמר לה שאם היא תצעק הוא יפגע בה. "המקרה הזה פגע בתחושת ביטחון של תושבי עיר שלמה", אמר נציג המשטרה לשופט. עם זאת, החשוד מכחיש את המיוחס לו.

לדברי הדיירים, החשוד עבד כפועל באחד הבניינים הסמוכים, ותצפת משם. עוד סיפרו כי הוא ניסה לפתוח את דלת הבניין ולא הצליח. לאחר מכן טיפס על גגון חצר של בית, עלה למרפסת בקומה הראשונה, לקח כיסא ומשם עלה לקומה השנייה. "הדיירים בלחץ, הביאו אנשים שיתקינו עוד מצלמות וגם מישהו שיחזק את הנעילה במרפסות ובדלתות הכניסה", סיפר אחד השכנים. "היו מצלמות אבל הבנו שאולי זה לא מספיק. אנחנו מנסים להחזיר לעצמנו את הביטחון".

אתמול נעצר החשוד, בשטחי הרשות הפלסטינית, אליהם נמלט לאחר המקרה. במקביל נעצרו שישה גברים נוספים, בני משפחה אחת מהפזורה הבדואית שעובדים בגדרה. על פי החשד, ב-3:00 לפנות בוקר שבין יום חמישי לשישי פרץ החשוד לדירה וזמן קצר לאחר מכן קשר את האישה בחדרה ואנס אותה, כשבזמן המעשה שהו בבית שלושת ילדיה - בני פחות משש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully