וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד: בדואי בן 22 נעצר בחשד לאונס בת ה-30 בגדרה לעיני ילדיה

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 20:02

על פי החשד, בלילה שבין חמישי לשישי פרץ החשוד, בן 22 לדירה, קשר את האישה בחדרה ואנס אותה. מאז התנהל אחריו מצוד והערב - אחרי מעט יותר מיממה - הוא נתפס בשטחי הרשות הפלסטינית. במקביל, 6 חשודים נוספים בני הפזורה הבדואית נעצרו

תיעוד הפריצה לגדרה/ערוץ 13

צעיר בן 22 נעצר בחשד שאנס את האישה בת ה-30 בביתה בגדרה לעיני ילדיה - כך הודיעה הערב (שבת) המשטרה. החשוד נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית, שם נעצר היום, ובמקביל נעצרו שישה גברים נוספים, בני משפחה אחת מהפזורה הבדואית שעובדים בגדרה.

על פי החשד, ב-3:00 לפנות בוקר שבין יום חמישי לשישי פרץ החשוד לדירה וזמן קצר לאחר מכן קשר את האישה בחדרה ואנס אותה, כשבזמן המעשה שהו בבית שלושת ילדיה - בני פחות משש. המצוד ארך מעט יותר מיממה. ממצאים פורנזיים נאספו מהזירה, ומשעות הלילה סמוך למקרה כוחות משטרה סרקו את האזור בניסיון לאתר את החשוד - שנתפס היום.

גורם במשטרה אמר כי נבדקת האפשרות כי החשוד פרץ לדירה מלכתחילה במטרה לאנוס את האישה, ולא כדי לגנוב רכוש. "הוא היה נראה מופתע כשנעצר", אמר הגורם. "הבנו שמעורבות בזה מספר דמויות מהפזורה", אמר הגורם בהתייחס למעצר הנרחב. לדבריו, מחר הוא יובא לבית משפט לדיון בהארכת מעצרו יחד עם העצורים אחרים, שלפי החשד סייעו לו להימלט לשטחי הרשות.

זירת הפריצה והאונס בגדרה
4.2.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תושבים באזור זירת האונס בגדרה, אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיבח את הכוחות ואמר כי "מקווה שהחקירה תוביל לחקר האמת ותחשוף במהרה את בני העוולה. המעצר המהיר חשוב ביותר לתחושת הביטחון האישי של התושבים בגדרה ולהגעה לחקר האמת".

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, הגיב גם הוא לתפיסת החשוד באונס, "מהרגע הראשון פתחנו את כל המעבדות לטובת חקירת האונס בגדרה ולא חסכנו בשום אמצעי טכנולוגי וחקירתי במטרה להגיע לחשוד. אני מברך את שוטרי ימ"ר מרכז וכל השוטרים שהיו מעורבים במצוד והמעצר המורכב. משטרת ישראל תעשה הכל כדי להביא את החשוד באונס לדין ונדרוש להטיל עליו עונש כבד".

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, שיבח את פעילות כלל מערכי המשטרה עד למעצר החשודים בתיק, והדגיש כי ההחלטה להטיל את החקירה והמצוד על היחידה המרכזית של המחוז, "איפשֹרה הפעלת יכולות ואמצעים מיוחדים, במטרה להגיע לחקר האמת ומעצר מהיר", מסרה המשטרה.

עוד בוואלה!

החשד לאונס קבוצתי במבנה נטוש ביפו: "תיק מזוויע"

לכתבה המלאה
תיעוד מעצר החשוד באונס בגדרה/דוברות המשטרה
זירת הפריצה והאונס בגדרה
4.2.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תושבים באזור זירת האונס בגדרה, אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הבוקר, לפני שנתפס החשוד, תושבים בעיר קראו להפגין מול ביתו של ראש המועצה במחאה על מקרי האלימות והפשיעה באזור. תושבי השכונה בה אירע המקרה שיתפו בסערת הרגשות בה הם נמצאים. "זה לא אירוע נקודתי טרגי. זו תוצאה של הפקרות ושרשרת של אירועים שהכתובת בה הייתה על הקיר", אמר אחד משכניה של האישה שהותקפה.

"יש פה כמות אדירה של שוהים בלתי חוקיים שעושים מה שהם רוצים. פורצים לבתים בלי הפסקה, היו שני מקרים שניסו לחטוף בנות מבית ספר. יש פה מגמה", הוא המשיך. "הכתובת הייתה על הקיר. אבל אף אחד לא דמיין אונס נורא כמו 'התפוז המכני'. אמא צעירה, אי אפשר לשמוע את הסיפור הזה ולא להזדעזע. אני גר בבניין ליד, אבא לילדים. מי יכול להבטיח לי בטחון ולמשפחה שלי? מי יגן עלינו? הגשנו מאות תלונות למשטרה ובעיירה. אף אחד לא עושה כלום. אין פה ביטחון. רק סיסמאות".

למעצר קדמו דיונים מיוחדים בהשתתפות מפקד מחוז המרכז, פיקוד מרחב שפלה וגורמי האח"מ. בתום הערכת המצב, הורה המפכ"ל קובי שבתאי כי יש להפנות כוח אדם חקירתי משמעותי ואת כל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשות המשטרה, כדי להביא בהקדם למעצרו של החשוד באונס.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בזירה בה פלסטיני נעצר עם קרלו ושני מטעני צינור, ככיר השעון יפו, 8 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
הנחה להאיץ את החקירה. שבתאי/דוברות משטרת ישראל
איתמר בן גביר בזירת הפריצה והאונס בגדרה
4.2.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השר בן גביר בזירת האונס בגדרה. אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"משטרת ישראל תהפוך כל אבן ולא תחסוך באמצעים וכוח אדם כדי להביא למעצר החשוד ומיצוי החקירה כמה שיותר מהר", מסר המפכ"ל. "אני מעודכן בפרטים ובעבודת החוקרים שכבר הוכיחו בעבר לא אחת את מקצועיותם בחקירות מורכבות ומתחייב כי משטרת ישראל תביא את החשוד לדין".


מבדיקה ראשונית של המקרה עלה כי האישה ישנה בביתה, בו ישנו גם שלושת ילדיה הקטנים. היא התעוררה מרעש, ואז גילתה את הפורץ בתוך הבית, שתקף ואנס אותה. לאחר מכן היא התקשרה למשטרה. בחדשות 13 בתוכנית "שישי עם אילה חסון" פרסם אלי סניור תיעוד של החשוד מגיע לבנין ונכנס לדירה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully