וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות אישרה לפתוח בחקירה נגד עורך הדין שאמר שישתמש "באש חיה" נגד דיקטטורה

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 11:17

עורך הדין הבכיר דוד חודק אמר כי ינקוט באלימות אם יכריחו אותו "לחיות בדיקטטורה". דבריו, שנאמרו במהלך פאנל על המהפכה המשפטית בכנס של עורכי דין באילת השבוע, עוררו סערה. אתמול יו"ר ועדת האתיקה הארצית שלח מכתב לפרקליט בו ביקש ממנו התייחסות להצהרה זו

עו"ד דוד חודק על הרפורמה המשפטית: "אם יכריחו אותי לחיות בדיקטטורה - אשתמש בכוח"/מערכת וואלה!

המשטרה קיבלה היום (שישי) אישור מהפרקליטות לפתוח בחקירה נגד עו"ד דוד חודק, מבכירי המשפטנים בארץ ועד ברשימת העדים בתיק 1000, שאמר שינקוט באלימות אם יכריחו אותו "לחיות בדיקטטורה". זאת, לאחר שיו"ר ועדת האתיקה הארצית שלח אתמול מכתב לעורך הדין בו ביקש ממנו התייחסות לאמירתו זו.

"הממשלה לדעתי לא מבינה לאיזה בוץ היא נכנסת", אמר עו"ד חודק בכנס. "אנשים מוכנים להילחם עם נשק נגד תוכנית החקיקה ההרסנית הזאת. אז כולם מזדעזעים, איך אתה אומר דבר כזה? אז אני אומר: אם יגררו אותי לשם, זה מה שאני אעשה. אני לא אעזוב את הארץ, ואני לא אחיה בדיקטטורה. הם הולכים על זה בכל הכוח - ואנחנו נתנגד לזה בכל הכוח. ויהיה אשר יהיה". עוד הזהיר כי "תהיה פה אולי מלחמת אחים, לצערי".

עו"ד דוד חודק בפאנל על הרפורמה המשפטית בכנס עורכי דין באילת, 1 בפברואר 2023. דוברות לשכת עורכי הדין, אתר רשמי
הפרקליטות אישרה לפתוח בחקירה נגדו. עו"ד חודק/אתר רשמי, דוברות לשכת עורכי הדין

דבריו יצרו סערה רבה בכנס. בעוד שחלק מהאנשים בקהל מחאו כפיים, אחרים טענו שיש להגיש נגדו תלונה במשטרה - כפי שאכן קרה מאוחר יותר.

חודק, הוא עורך דין העוסק במשפט מסחרי, ראש משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'. הוא בעל עיטור העוז על פועלו כקצין שריון במלחמת יום הכיפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully