וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט בפאנל על הרפורמה המשפטית: "אם יכריחו אותי לחיות בדיקטטורה - אשתמש בכוח"

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 22:23

את הדברים אמר עו"ד דוד חודק בכנס החורף של לשכת עורכי הדין באילת, ואלה יצרו סערה רבה באירוע. חלק מהאנשים מחאו כפיים בעוד שאחרים טענו שיש להגיש נגדו תלונה במשטרה. חודק, העוסק במשפט מסחרי, נכלל ברשימת העדים המקורית במשפט נתניהו

עו"ד דוד חודק על הרפורמה המשפטית: "אם יכריחו אותי לחיות בדיקטטורה - אשתמש בכוח"/מערכת וואלה!

עו"ד דוד חודק, שנכלל ברשימת העדים המקורית במשפט נתניהו, אמר היום (רביעי) בפאנל על הרפורמה המשפטית, כי "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה - לא אהסס להשתמש באש חיה". את הדברים אמר בכנס החורף של לשכת עורכי הדין באילת.

"הממשלה לדעתי לא מבינה לאיזה בוץ היא נכנסת", אמר בכנס. "אנשים מוכנים להילחם עם נשק נגד תוכנית החקיקה ההרסנית הזאת. אז כולם מזדעזעים, איך אתה אומר דבר כזה? אז אני אומר: אם יגררו אותי לשם, זה מה שאני אעשה. אני לא אעזוב את הארץ, ואני לא אחיה בדיקטטורה. הם הולכים על זה בכל הכוח - ואנחנו נתנגד לזה בכל הכוח. ויהיה אשר יהיה". עוד הזהיר כי "תהיה פה אולי מלחמת אחים, לצערי".

דבריו יצרו סערה רבה באירוע. בעוד שחלק מהאנשים בקהל מחאו כפיים, אחרים טענו שיש להגיש נגדו תלונה במשטרה.

חודק, הוא עורך דין העוסק במשפט מסחרי, ראש משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'. הוא בעל עיטור העוז על פועלו כקצין שריון במלחמת יום הכיפורים.

עו"ד דוד חודק בפאנל על הרפורמה המשפטית בכנס עורכי דין באילת, 1 בפברואר 2023. דוברות לשכת עורכי הדין, אתר רשמי
עו"ד חודק/אתר רשמי, דוברות לשכת עורכי הדין

בחודש שעבר הופצה עצומה עליה חתמו מרבית משרדי עורכי הדין המובילים בישראל, שהוציאו באופן חסר תקדים, הודעה משותפת המתייחסת לרפורמה המשפטית שמציע שר המשפטים יריב לוין.

מדובר ב-17 משרדים עו"ד, ביניהם ניתן למצוא את: מיתר, גולדפרב זליגמן, הרצוג פוקס נאמן, פרל כהן צדק, גורניצקי ועוד. בעצומה נכתב: "אנו, החתומים מטה, משרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, מבקשים להתריע מפני פגיעה בחוסנה ובעצמאותה של מערכת המשפט ובמערכת הבלמים, האיזונים והריסונים שעומדים בבסיס המשטר הדמוקרטי שאנו כל כך גאים בו, לצד היותה של מדינת ישראל מדינת הלאום של העם היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully