וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס בגדרה: אלמוני פרץ לבית ואנס אישה לעיני ילדיה

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 13:42

חוקרי המשטרה פתחו בחקירת המקרה ומחפשים אחר החשוד במעשה. האישה פונתה למרכז רפואי, שם תושאלה על המקרה במטרה לקדם את החקירה וזיהויו של הפורץ. שלושת ילדיה, בני פחות משש, נכחו בבית בעת המעשה. "התושבת שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת כולה"

תיעוד הפריצה לגדרה/ערוץ 13

במשטרה חוקרים חשד לאונס של אישה בת 30, על ידי אלמוני שפרץ לביתה בגדרה. שלושת ילדיה, בני פחות משש, נכחו בבית בעת המעשה. חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה, לצד ליווי האישה למרכז הרפואי ותשאול מקצועי, במטרה לקדם את החקירה וזיהוי החשוד. בגדרה קראו התושבים להפגין מול ביתו של ראש המועצה במחאה על הפשע שהשתלט על האזור.

בידי המשטרה סרטון של החשוד מגיע לבנין לבצע את זממו וכעת מתנהל מצוד נרחב של כוחות משטרה אחריו. בחדשות 13 בתכנית "שישי עם אילה חסון" פרסם אלי סניור תיעוד של החשוד מגיע לבנין ונכנס לדירה.

מבדיקה ראשונית של המקרה עולה כי האישה ישנה בביתה, בו ישנו גם שלושת ילדיה הקטנים. היא התעוררה מרעש, ואז גילתה את הפורץ בתוך הבית, שתקף ואנס אותה. לאחר מכן היא התקשרה למשטרה.

"התעוררנו לבוקר מזעזע שמטלטל את כל קהילה גדרה ואת כל מדינת ישראל", מסר ראש המועצה יואל גמליאל בעקבות המקרה. "אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק", האשים את המשטרה.

"צודק מפקד המחוז על ששיבח את מפקד התחנה ביבנה ואת פקודיו, אנשים מעולים העושים עבודתם נאמנה לילות כימים. אך יחד עם זאת, המשטרה לא צריכה לנהל קרבות בתקשורת אל מול זעקת תושבים אותנטית אלא לנהל קרב בשטח אל מול עבריינים. בזמן שאנו מדברים הארץ סובלת מחוסר בשוטרים בשטח, במשאבים ובתקנים אשר מביאים לחוסר יכולת לתת מענה לדרישות במבצעיות. מפקדים ושוטרים מעולים חסרי משאבים ותקנים, זה לא מספיק לפעולה למען בטחון התושבים".

עוד בוואלה!

החשד לאונס קבוצתי במבנה נטוש ביפו: "תיק מזוויע"

לכתבה המלאה
ניידות משטרה. שלומי גבאי
חשד שהאישה נאנסה על ידי חשוד שפרץ לביתה/שלומי גבאי

"לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל, אזרחים תמימים, יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים. לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה".

תושבי השכונה בה אירע המקרה, שיתפו בסערת הרגשות בה הם נמצאים. "זה לא אירוע נקודתי טרגי. זו תוצאה של הפקרות ושרשרת של אירועים שהכתובת בה הייתה על הקיר" מסר שכן, שגר ליד הדירה בה התבצע המקרה. "יש פה כמות אדירה של שוהים בלתי חוקיים שעושים מה שהם רוצים. פורצים לבתים בלתי הפסקה, היו שני מקרים שניסו לחטוף בנות מבית ספר. יש פה מגמה. הכתובת הייתה על הקיר. אבל אף אחד לא דמיין אונס נורא כמו 'התפוז המכני'. אמא צעירה, אי אפשר לשמוע את הסיפור הזה ולא להזדעזע. אני גר בבניין ליד , אבא לילדים. מי יכול להבטיח לי בטחון ולמשפחה שלי? מי יגן עלינו? הגשנו מאות תלונות למשטרה ובעיירה. אף אחד לא עושה כלום. אין פה בטחון. רק סיסמאות".

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בכנס סיכום שנת 2022, המכללה הלאומית לשוטרים, בית שמש, 15 בינואר 2023. ראובן קסטרו
"נהפוך כל אבן כדי למצוא את החשוד"/ראובן קסטרו

בעקבות האירוע קיים מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הערכת מצב מיוחדת, יחד עם פיקוד מרחב שפלה וגורמי האח"מ. בתום הערכת המצב, הורה המפכ"ל כי יש להפנות כוח אדם חקירתי משמעותי ואת כל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשות משטרת ישראל כדי להביא בהקדם למעצרו של החשוד באונס.

"משטרת ישראל תהפוך כל אבן ולא תחסוך באמצעים וכוח אדם כדי להביא למעצר החשוד ומיצוי החקירה כמה שיותר מהר", מסר המפכ"ל "אני מעודכן בפרטים ובעבודת החוקרים שכבר הוכיחו בעבר לא אחת את מקצועיותם בחקירות מורכבות ומתחייב כי משטרת ישראל תביא את החשוד לדין".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully