וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בבניין הנטוש: בן 19 ו-15 יואשמו באונס מתמודדת הנפש

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 11:16

הצהרת תובע הוגשה נגד שניים מתוך הארבעה שנעצרו בשבוע שעבר בחשד למעשה. בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים

בווידאו: צעיר מבאר שבע הורשע בעבירות מין בילדים – ההורים פרצו בבכי/יואב איתיאל

הצהרת תובע הוגשה הבוקר (ראשון) נגד שני חשודים בני 19 ו-15 בחשד לאונס צעירה בת 28,מתמודדת נפש מתל אביב, בבניין נטוש ביפו. בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

לפני כשבוע, נעצרו השניים יחד עם צעיר ונער נוספים בני 17 ו-21 תושבי תל אביב, בחשד למעשה. נציג המשטרה אמר בדיון בהארכת מעצר החשודים כי "מדובר בתיק חמור מאוד, לא נפגשתי בתיק כזה. החשודים ביצעו עבירות מין חמורות במתלוננת. יש חשד סביר לביצוע העבירות".

הבניין הנטוש בו נאנסה נערה ,אוגוסט 2012. דרור עינב
בניין נטוש. ארכיון/דרור עינב

מנגד, הכחיש עורך דינו של אחד החשודים הבגירים, שמשון וייס את מעורבתו באירוע וטען כי היה בכלל בביתו בשעות שבהן אירע האונס. לדבריו, יש גם מצלמות אבטחה שיכולות להוכיח את טענתו: "הוא עומד על כך שהוא לא נכח באירוע הזה, לא היה עם המתלוננת הזו, לא קיים איתה יחסי מין, ובכלל לא מכיר אותה".

השופטת שהאריכה את מעצר החשודים כתבה כי "מדובר באירוע חמור וקשה. על פי החשד חברו מספר משתתפים, החשוד הוא בגיר ועוד שניים לפחות שהם קטינים, ואז ביצעו מעשים עד כדי התעללות במתלוננת. על פי העולה מחומרי חקירה ,מדובר במי שהייתה חולת נפש או לקויה בשכלה, מה שגורם למעשה להיות חמור אף יותר. יש לציין כי העדות של המתלוננת מפורטת ומפורט בחלקו של החשוד שלפניי פרטים ספציפיים באשר למעשיו".

ניידת שיטור עירוני של המשטרה. ראובן קסטרו
בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים. ניידת משטרה/ראובן קסטרו

אתמול, נעצר צעיר בן 22 בחשד שאנס אישה בת ה-30 בביתה בגדרה לעיני ילדיה. החשוד נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית, שם נעצר לאחר יומיים, ובמקביל נעצרו שישה גברים נוספים, בני משפחה אחת מהפזורה הבדואית שעובדים בגדרה.

על פי החשד, ב-3:00 לפנות בוקר שבין יום חמישי לשישי פרץ החשוד לדירה וזמן קצר לאחר מכן קשר את האישה בחדרה ואנס אותה, כשבזמן המעשה שהו בבית שלושת ילדיה - בני פחות משש. המצוד ארך מעט יותר מיממה. ממצאים פורנזיים נאספו מהזירה, ומשעות הלילה סמוך למקרה כוחות משטרה סרקו את האזור בניסיון לאתר את החשוד - שנתפס היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully