וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התיז גז מדמיע על רופא כי לא קיבל גימלים

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 11:10

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע שבו חייל ריסס גז מדמיע בסניף של "ביקורופא" בתל אביב, לאחר שסורב לקבל גימלים. החשוד, צעיר מנתניה בן 21, נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים. בתיעוד נראה החשוד משתמש בגז המדמיע נגד עובד שהיה במקום: "אנשים התחרפנו"

בווידאו:תיעוד תקיפה במרפאת ביקור רופא בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

חייל מנתניה בן 21 נעצר בעקבות חשד שריסס אמש (שבת) גז מדמיע על צוות רפואי בסניף של "ביקורופא" בתל אביב. בסיום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נטען כי החשוד גם שלף סכין ואיים על אחד הרופאים, כי סירב לתת לו גימלים. "אנשים התחרפנו", כתבה מישהי שפרסמה את אחד מסרטוני האירוע בטיקטוק, שבו נראה החשוד עוזב במהירות את המקום.

רשת ביקורופא גינתה את האירוע, ומסרה: "הדעת אינה סובלת שמטופלים או מלוויהם תוקפים אנשי צוות בשעה שהם מעניקים טיפול מסור ומקצועי. זוהי תופעה חמורה שדורשת למצות את הדין ולהחמיר עד כמה שאפשר עם מי שתוקף מילולית או פיזית צוותים רפואיים".

הרשת אף מתחה ביקורת על החיילים ששהו במקום באותו זמן ולא סייעו לצוות הרפואי במקום. "חמורה העובדה שבמרפאה מלאה בחיילים אף חייל לא מצא לנכון להושיט יד לעזר לצוות הרפואי, ובמקום זאת בחר לצלם את האירוע. ביקורופא מעניקה לחיילי צה"ל טיפול רפואי מסור אך לא תקבל בשום אופן אירועי אלימות".

דובר צה"ל מסר כי בעקבות הדיווח נפתחה חקירת מצ"ח.

תיעוד תקיפה במרפאת ביקור רופא בתל אביב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רגעים אחרי התקיפה בסניף "ביקורופא" בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש שעבר הותקפה מנהלת סניף קופת חולים בבאר שבע על ידי מטופלת. האירוע הסתיים ללא נפגעים, ומנהלת הסניף לא נזקקה לטיפול. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו לחקירה את החשודה, תושבת העיר בשנות ה-30 לחייה.

באותו השבוע שבתו בתי החולים הכלליים, הגריאטריים, הפסיכיאטריים והשיקומיים במחאה על אירועי האלימות החמורים נגד צוותי הרפואה. בתי החולים עבדו במתכונת של שבת וחג, ורק טיפולי החירום פעלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully