וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה נעצרו בחשד לאונס מתמודדת נפש בבניין נטוש - שלושה מהם נערים

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 18:10

המשטרה עצרה את ארבעת החשודים באונס בת ה-28, שניים מהם בני 15 ו-17, והאחרים בני 18 ו-21. מעצרם של הארבעה הוארך. החקירה נמשכת. עורך דינו של אחד החשודים הכחיש את המיוחס לו: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי"

בווידאו: הותר לפרסום: הורים מהצפון מואשמים באונס בתם במשך 13 שנים/צילום: שלומי גבאי ויואב איתיאל

ארבעה תושבי תל אביב נעצרו בחשד שאנסו צעירה בת 28, מתמודדת נפש, בבניין נטוש ביפו. אחד מהחשודים, נער בן 18, נעצר היום (רביעי), ומעצרו הוארך. השלושה האחרים, בני 15, 17 ו-21 נעצרו אתמול, ומעצרם הוארך בחמישה ימים.

נציג המשטרה אמר בדיון בהארכת מעצר החשודים כי "מדובר בתיק חמור מאוד, לא נפגשתי בתיק כזה. החשודים ביצעו עבירות מין חמורות במתלוננת. יש חשד סביר לביצוע העבירות".

מנגד, הכחיש עורך דינו של החשוד הבגיר, שמשון וייס את מעורבתו באירוע וטען כי היה בכלל בביתו בשעות שבהן אירע האונס. לדבריו, יש גם מצלמות אבטחה שיכולות להוכיח את טענתו: "הוא עומד על כך שהוא לא נכח באירוע הזה, לא היה עם המתלוננת הזו, לא קיים איתה יחסי מין, ובכלל לא מכיר אותה".

הבניין הנטוש בו נאנסה נערה ,אוגוסט 2012. דרור עינב
בניין נטוש. ארכיון/דרור עינב

"מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו", אמר.

השופטת שהאריכה את מעצר החשודים כתבה כי "מדובר באירוע חמור וקשה. על פי החשד חברו מספר משתתפים, החשוד הוא בגיר ועוד שניים לפחות שהם קטינים, ואז ביצעו מעשים עד כדי התעללות במתלוננת. על פי העולה מחומרי חקירה ,מדובר במי שהייתה חולת נפש או לקויה בשכלה, מה שגורם למעשה להיות חמור אף יותר. יש לציין כי העדות של המתלוננת מפורטת ומפורט בחלקו של החשוד שלפניי פרטים ספציפיים באשר למעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully