וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית משרד הרווחה: "דרעי דורש שאסיים את התפקיד ללא חפיפה"

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 22:52

מנכ"לית המשרד סיגל מורן מסרה כי שר הרווחה הנכנס מטעם מפלגת ש"ס, יעקב מרגי, הודיע לה כי דרעי דורש שתעזוב את התפקיד, "רציתי לסיים כמו שצריך עם חפיפה ראויה". השר מרגי בתגובה: החלטה אישית שלי, התקבלה לאחר כשבועיים של חפיפה

דרעי תועד לוחש לרב הראשי יצחק יוסף: "יש מלחמה גדולה על תיק הדתות, השם ירחם"/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנכ"לית משרד הרווחה היוצאת סיגל מורן שלחה היום (שני) הודעה לעובדי המשרד בו היא מודיעה להם כי שר הבריאות דרעי דורש שתסיים את תפקידה לאלתר.

"להפתעתי ולאכזבתי הודיע לי עכשיו שר הרווחה יעקב מרגי, שדרעי דורש שאסיים את התפקיד לאלתר", אמרה המנכ"לית למשרדה, "מודה שלא ציפיתי לזה, התכוונתי לסיים כמו שצריך, להעביר חפיפה ראוייה ומודה שלמרות מה שמתחולל מסביב חשבתי שכאן יהיה אחרת".

סיגל מורן. אביגיל עוזי, אתר רשמי
מנכ"ךית משרד הרווחה סיגל מורן/אתר רשמי, אביגיל עוזי

"אני אעכל קצת, אנסה להתארגן ולראות איך ומה עושים בימים הקרובים ואעדכן אתכם. ואנחנו כמובן לא נוותר על פרידה מסודרת" הוסיפה מורן וכתבה, "לכם אהיה זמינה תמיד אבל לא אגיע למשרד. מצטערת ועצובה בשביל המשרד ומדינת ישראל שכך מתנהלים הדברים".

עוד בוואלה!

בג"ץ דן בעתירות נגד מינוי דרעי; פרקליטו: "לא התחייב לפרוש לצמיתות"

לכתבה המלאה

מלשכת שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי נמסר: "ההחלטה על סיום תפקידה של מנכלי"ת המשרד סיגל מורן היא החלטה אישית של השר ועל דעתו בלבד. כפי שנהוג בכל משרד ממשלתי השר ממנה מנכ"ל כמשרת אמון שלו. ההחלטה התקבלה לאחר כשבועיים חפיפה וישיבות עבודה של השר עם המנכלי"ת היוצאת. השר דוחה מכל וכל את הניסיון ליחס להחלטתו הלגיטימית שיקולים שלא ממין העניין, השר מתכוון למנות מיידית את אחד הסמנכלי"ם הבכירים של המשרד כממלא מקום למנכ"ל כדי ליצור רצף תפקוד".

בלשכת השר דרעי מכחישים את הטענות של המנכלית היוצאת וטוענים כי לשר הבריאות והפנים אין שום קשר למתרחש בתוך משרד הרווחה

לשכת שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי בתגובה לדבריה של מנכ"לית המשרד.. משרד הרווחה, אתר רשמי
תגובת לשכת שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי/אתר רשמי, משרד הרווחה
אריה דרעי שר הפנים הנכנס בטקס החילופים, 1 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
דורש שתסיים את תפקידה/פלאש 90, יונתן זינדל

מוקדם יותר השבוע, נודע כי דרעי עתיד לקבל תקציב כפול לאיוש עוזרים ויועצים בשתי לשכות השר שבראשן הוא עומד - שר הפנים ושר הבריאות. כפי שנחשף לראשונה בוואלה, דרעי דרש במשא ומתן הקואליציוני לקבל איוש מלא בכל משרד להעסקת עוזרים ויועצים בלשכתו, בניגוד לנוהל של נציבות שירות המדינה, שמקנה לשר העומד בראש שני משרדי ממשלה תקציב מופחת ומאפשר לו למנות עוזרים יועצים לפי חישוב של פחות משר וחצי.

בטיוטה של הצעת המחליטים הסופית נכתב כי "היקף היועצים ורכזות הלשכה בכל אחת מלשכות השר במשרד הבריאות ובמשרד הפנים, בנפרד, תהיה בהיקף מלא כלשכת שר הממונה על משרד אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully