וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שנחשף בוואלה: דרעי יקבל תקציב כפול לאיוש לשכותיו במשרדי הפנים והבריאות

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 11:14

שר הבריאות ושר הפנים דרש לקבל תקציב לשתי לשכות מלאות בשני המשרדים שבראשם הוא עומד, ולשנות את הנוהל הקיים שמאפשר לשר שעומד בראש שני משרדי ממשלה תקציב לשכות של שר וחצי. תקציב היועצים והעוזרים של דרעי יעמוד על כ-200 אלף שקלים בחודש

דרעי תועד לוחש לרב הראשי יצחק יוסף: "יש מלחמה גדולה על תיק הדתות, השם ירחם"/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, יקבל תקציב כפול לאיוש עוזרים ויועצים בשתי לשכות השר שבראשן הוא עומד - שר הפנים ושר הבריאות. כך עולה מטיוטת הצעת מחליטים שתגיע לאישור הממשלה בקרוב.

כפי שנחשף לראשונה בוואלה!, דרעי דרש במשא ומתן הקואליציוני לקבל איוש מלא בכל משרד להעסקת עוזרים ויועצים בלשכתו, בניגוד לנוהל של נציבות שירות המדינה, שמקנה לשר העומד בראש שני משרדי ממשלה תקציב מופחת ומאפשר לו למנות עוזרים יועצים לפי חישוב של פחות משר וחצי.

בטיוטה של הצעת המחליטים הסופית נכתב כי "היקף היועצים ורכזות הלשכה בכל אחת מלשכות השר במשרד הבריאות ובמשרד הפנים, בנפרד, תהיה בהיקף מלא כלשכת שר הממונה על משרד אחד".

אריה דרעי שר הפנים הנכנס בטקס החילופים, 1 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
יקבל תקציב כפול. דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

שר הממונה על משרד ממשלתי אחד זכאי להעסיק שישה עוזרים לכל היותר בלשכתו, בסכום מרבי של כ-98 אלף שקלים בחודש. שר שממונה על שני משרדי ממשלה, לפי הנוהל, זכאי להעסיק תשעה יועצים בסכום של כ-137 אלף שקלים. הדרישה של דרעי לקבל תקציב ללשכות מאוישות ומלאות בשני המשרדים שלו מוערכת בקרוב ל-200 אלף שקלים בחודש.

‏במקביל, הבוקר פורסם בתוכנית קלמן ליברמן כי דרעי מבקש לתת שכר כפול עבור המנכל המיועד של דרעי במשרד הבריאות, משה בר סימן טוב, שחוזר לתפקיד שמילא תחת שר הבריאות יעקב ליצמן. דרעי מעונין להשוות את שכרו של בר סימן טוב לשכרו של מנכ"ל משרד הבריאות שהוא גם רופא, בתנאים של מנהל בית חולים גדול, למרות שאינו רופא. לפי הדיווח, בר סימן טוב צפוי להשתכר כ-90 אלף שקלים בחודש במקום כ-40 אלף כמו מנכ"ל משרד ממשלתי רגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully