וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד הציע שמפלגות האופוזיציה יצטרפו להפגנות, ליברמן הסתייג: "חושש שיהיו שמאלנים ודגלי פלסטין"

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 19:17

בישיבה שכינס יו"ר יש עתיד עם סיעות האופוזיציה, פרט לחד"ש-תע"ל, הוא הציע שהן יצטרפו למחאות של ארגונים אזרחיים נגד המהפכה המשפטית של הממשלה. יו"ר ישראל ביתנו הסתייג: "אני לא משתף פעולה עם קריים מיניסטר". לפיד השיב: "אי אפשר לשים בכניסה להפגנה מגנומטר"

בווידאו: גנץ לנתניהו: "אם תמשיך במהפכה המשפטית - האחריות למלחמת האחים תהיה עליך"/צילום: רוני כנפו

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, כינס היום (שני) בכנסת פגישה של ראשי מפלגות האופוזיציה - פרט לחד"ש-תע"ל - כדי לדון בצעדים למאבק נגד הממשלה ונגד הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט.

במהלך הישיבה, לפיד הציע לקיים הפגנה של מפלגות האופוזיציה בשבת הקרובה ביחד עם ארגוני המחאה האזרחיים. לפי גורמים שהשתתפו בישיבה, רוב ראשי המפלגות נענו. עם זאת, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הביע הסתייגות ואמר: "אני חושש שיהיו שם שמאלנים ודגלי פלסטין. אני לא משתף פעולה עם קריים מיניסטר". לפיד השיב: "אנחנו בקשר עם השפויים. אי אפשר לשים בכניסה להפגנה מגנומטר".

לפיד, ליברמן. יונתן זינדל, פלאש 90
חילוקי דעות בתוך האופוזיציה. ליברמן ולפיד בכנסת/פלאש 90, יונתן זינדל

בישראל ביתנו הוחלט לא לשתף פעולה עם ההפגנה. בסביבת ליברמן אמרו: "באופן עקרוני לא נשתתף בשום אירוע של אנרכיסטים ושל השמאל הרדיקלי". מטעם לפיד נמסר שהם לא מתייחסים לשיחות סגורות.

עוד בוואלה!

המהפכה המשפטית: כך מתכנן יריב לוין לבטל את עילת הסבירות

לכתבה המלאה

מארגני ההפגנות אמרו לראשי מפלגות האופוזיציה כי הם "מוזמנים להגיע לכיכר הבימה, להשתתף בהפגנה ככלל האזרחים, ולקרוא לציבור להגיע בהמוניו". מטעמם של המארגנים נמסר כי "תכנית נתניהו להפיכה משטרית שמבוצעת על ידי לוין היא ביטול מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית והפיכתה לדיקטטורת נתניהו. מדינת ישראל נבנתה עבורנו, האזרחים והאזרחיות - לא כעיר מקלט לנאשם בפלילים. אם לשנייה אחת נתניהו ומכונת הרעל חושבים שההסתה והשקרים שלהם יועילו הפעם - הם לא בכיוון. בשבת הקרובה יקום העם על רגליו ויעצור את ההפיכה המשטרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully