וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים פלסטינים: בכיר בגוב האריות נהרג בפיצוץ מסתורי בשכם

ארגון הטרור האשים כי הפעיל הבכיר תאמר כילאני נהרג בהתנקשות, באמצעות מטען חבלה שהוצמד לאופנוע שלו. לפי דיווחים אחרים, מדובר בפיצוץ שנגרם בשל תקלה במטען שניסה להניח בכניסה לעיר שכם. גוב האריות נשבעו לנקום "תגובה קשה וכואבת"

פעיל ב"גוב האריות" נהרג מפיצוץ בשכם, 23 באוקטובר 2022/ללא קרדיט

פעיל בכיר ב"גוב האריות", תאמר כילאני, נהרג בפיצוץ בשכם - כך דווח הלילה (ראשון) בכלי תקשורת פלסטינים. ארגון הטרור טוען כי מדובר בהתנקשות שאירעה באחת וחצי בלילה באמצעות מטען חבלה שהוצמד לאופנוע שלו, אך ישנם דיווחים כי מדובר בתקלה במטען שניסה להניח בכניסה לעיר שכם.

בתיעוד שהפיצו הפלסטינים מהאירוע נראה כילאני הולך לעבר האופנוע שלו, כשלפתע אירע פיצוץ אדיר, ממנו נהרג המחבל. בסרטון אחר שהופץ, נראה, לטענת הפלסטינים, האדם שעומד מאחורי ההתנקשות כשהוא מניח את מטען החבלה. במערכת הביטחון לא מתייחסים לפיצוץ המסתורי.

הפלטסינים טוענים: הנחת המטען ממנו נהרג תאמר כילאני. 23 באוקטובר 2022/ללא

ארגון הטרור נשבעו לנקום ב"התנקשות", לדבריהם, בבכיר הארגון, שגם היה ממקימיו. "מבטיחים לכוחות הכיבוש ולאביב כוכבי תגובה קשה, מכאיבה וכואבת", מסרו, "קוראים לכל תושב שיכול להיכנס לשכם להשתתף בהלוויתו היום, אין חיים נורמליים כשהדם שלנו ושל בני עמנו נשפך. נתנו היום למולדת את מיטב חיילינו. האריות ילכו אחד אחרי השני, או לניצחון או להיות שהידים".

כילאני היה כלוא בעבר בישראל על עבירות ביטחוניות וביוני 2021 נעצר בשנית. הוא היה מעורב באופן ישיר לשליחת מחבל לפיגוע בתל אביב, שנמנע ברגע באחרון, ולשורת פיגועי ירי באזור שכם.

תאמר כילאני, פעיל ב"גוב האריות" שנהרג בפיצוץ בשכם. סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, מערכת וואלה!
תאמר כילאני, הבכיר שנהרג בפיצוץ בשכם/מערכת וואלה!, סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

חוליית הטרור "גוב האריות" מורכבת מפעילי טרור לשעבר ועבריינים מקומיים שמסתתרים מרבית שעות היום בקסבה של שכם. בחודשים האחרונים קיבלו על עצמם אחריות לכמה פיגועי ירי בשומרון, בהם הפיגוע בו נהרג סמ"ר עידו ברוך. למחבלים אין מפקדה מסודרת וההחלטות שלהם מתקבלות באופן ספונטני, מה שמהווה אתגר לכוחות הביטחון. חברי החולייה נוהגים לתעד את הטרור שהם מבצעים ולהעלות לרשתות החברתיות - מה שהוביל לחסימתם מרשת טיקטוק.

בין היתר, אחראים חברי הארגון גם להנחת מטען נפץ בתחנת הדלק בקדומים, ניסיון לבצע פיגוע מטען בהר ברכה ולהשליך רימון רסס לעבר כוח צה"ל בסמוך לחוות גלעד. לאורך התקופה האחרונה, וביתר שאת בימים האחרונים, הקבוצה המשיכה לגייס, לתכנן וליזום פיגועים לעבר יעדים ישראליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully