וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "לא יכול להיות שחיילת נאנסת בידי מחבל; המקרה ייחקר"

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 12:06

רה"מ התייחס בישיבת הממשלה לפרשת הסרסור בסוהרות ואמר כי שוחח בנושא עם השר לביטחון הפנים ועם נציבת שב"ס קטי פרי: "הוצגו בפניי הצעדים שנעשו כדי לוודא שמקרה כזה לא יחזור לעולם, נוודא שהחיילת מקבלת סיוע ונמצה את הדין עם האשמים"

בווידאו: לפיד על פרשת הסרסור בסוהרות: "לא יכול להיות שחיילת נאנסת בידי מחבל; המקרה ייחקר"/רוני כנפו

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס הבוקר (ראשון) לפרשת הסרסור בסוהרות ואמר כי "לא יכול להיות שחיילת בצה"ל נאנסת במהלך שירותה בידי מחבל. המקרה הנידון נמצא תחת צו איסור פרסום, אבל הוא צריך להיחקר והוא ייחקר".

"אתמול שוחחתי בעניין ארוכות עם השר לביטחון הפנים ועם נציבת שירות בתי הסוהר, רב-גונדר קטי פרי", אמר לפיד. "הוצגו בפניי הצעדים שנעשו בשב"ס כדי לוודא שמקרה כזה לא יחזור לעולם. אנחנו נוודא שהחיילת מקבלת סיוע, נמצה את הדין עם האשמים ונבטיח שאירועים כאלה לא יישנו".

כלא גלבוע. משה שי, פלאש 90
" לא יכול להיות שחיילת נאנסת בידי מחבל". כלא גלבוע/פלאש 90, משה שי

בד בבד, מפקד כלא גלבוע פרדי בן שטרית מעיד היום בפני ועדת הבדיקה לבריחת האסירים הביטחוניים מהכלא. בפתח העדות ספג בן שטרית ביקורת נוקבת מצד יו"ר הוועדה השופט בדימוס מנחם פינקלשטיין, על דבריו בעדות שמסר לפני כמה חודשים, אז הודה בפומבי במיוחס לשב"ס בפרשת הסרסור בסוהרות.

"עוררת סערה ענקית כשדיברת על על הסרסור בסוהרות - אנחנו סבורים כי עשית את את זה במודע, בשביל ספין תקשורתי, זה לא קשור לבריחה", אמר פינקלשטיין לשטרית. אולם, האחרון הדף את הטענות ואמר כי "מעולם לא עשיתי שימוש באירוע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully