וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מאלף איש בהפגנת תמיכה בממשלה: "עדיפה על כל דרך אחרת"

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 22:27

המשתתפים הגיעו לפארק נמל תל אביב בניסיון למנוע את התפרקות הממשלה. הם מנופפים בדגלי ישראל וקוראים לעבאס ואורבך "לא להישבר". "הוכיחו לנו במשך 12 שנה שהאלטרנטיבה לא טובה"

יותר מאלף בני אדם משתתפים הערב (שבת) בהפגנת תמיכה בממשלה בפארק נמל תל אביב. המפגינים מניפיפ בדגלי ישראל וקוראים לחברי הכנסת מנסור עבאס וניר אורבך "אל תשברו, אסור לוותר" ו"תודה לממשלה, עבודה מעולה".

עומר זוהר, בן 15, הגיע להפגנה מקיבוץ מגל. "בשביל לבוא לכאן הלכתי לישון אתמול אצל סבא וסבתא אחרי שהשתתפתי בתחרות טריאתלון", סיפר הנער, "אם לא אלחם עכשיו על העתיד שלי לא יהיה לי עתיד. יש כל כך הרבה משברים וחייבים ממשלה מתפקדת. הוכיחו לנו במשך 12 שנה שהאלטרנטיבה לא מספיק טובה".

הפגנת תמיכה בממשלה בתל אביב. 18 ביוני 2022. אורי סלע, מערכת וואלה!
"האלטרנטיבה לא מספיק טובה", מפגינים בפארק הנמל/מערכת וואלה!, אורי סלע

ציפי, תושבת הרצליה בת 71 סיפרה מדועה הגיעה היא להפגנה. "אני כאן כי אני רוצה לתמוך בממשלה. יש שקט, עובדים יפה ולמעננו", אמרה ציפי, "היא עשתה הרבה שינויים. נתניהו יעשה את מה שעשה קודם - שחיתות, הכול לכיס ולמי שצריך. נמאס לנו מזה. הוא לא צריך להיות יותר בראש, רוב העם מאס בו. אי אפשר כבר לעבוד עליי".

לאורך היום עמדו המפגינים בגשרים ברחבי הארץ . ההפגנה תוכננה במקור להיערך בפארק הירקון, אך לדברי המארגנים עברה לפארק הנמל בגלל בעיית ביטוח.

עוד בוואלה!

מחכים לאורבך: ההחלטה שיכולה לגזור את גורלו של בנט גם בבחירות הבאות

לכתבה המלאה
הפגנת תמיכה בממשלה בתל אביב. 18 ביוני 2022. אורי סלע, מערכת וואלה!
הפגנת תמיכה בממשלה בתל אביב/מערכת וואלה!, אורי סלע

במקביל, בחוץ לביתו של ח"כ אורבך בפתח תקווה מתקיימת הפגנת אירגוני ימין. המפגינים קוראים לאורבך להתפטר מהממשלה ולהפילה, וזועקים " הצהרות לא משנות דבר, הניסוי נכשל".

מוקדם יותר השבוע נודע לוואלה! כי ח"כ ניר אורבך בוחן את האפשרות לתמוך בחוק פיזור הכנסת בקריאה טרומית. מטרת המהלך היא לאפשר מגעים להקמת ממשלת ימין חלופית בכנסת הנוכחית מבלי לקיים בחירות. לפי תוכניתו של אורבך, אם המהלך לא יצליח - הוא יתמוך בפיזור הכנסת ה-24 גם בקריאה שנייה ושלישית.

כמה ימים לפני כן, נפגש בנט עם אורבך וביקש ממנו להמתין תקופה של כמה שבועות עם פרישתו, והסביר לו שהכוונה היא בינתיים לדחוק ברע"מ או מי ממפלגות השמאל לפרוש לפניו, כך שבנט יוכל לכהן כראש ממשלת מעבר בתקופת בחירות. בלשכת בנט הכחישו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully