וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמותו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע בבני ברק: תוכנית מנהיגות חדשה

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 17:30

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, בו למד השוטר חורי שנהרג תוך שהציל חיים, השיק תוכנית מנהיגות לזכרו, ש"תשקף את החברה הישראלית כולה". "רוצים להצמיח דור חדש של בוגרים בדמותו של חורי"

אמו של אמיר חורי/מעריב

תוכנית מנהיגות חדשה על שם השוטר אמיר חורי שנפל בפיגוע הירי בבני ברק הושקה אמש (רביעי) במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן שבו למד. התוכנית תכלול 15-12 סטודנטים מרקעים וממגזרים שונים, במטרה לשקף את החברה הישראלית כולה. באירוע שבו הוצגה התוכנית ונחשף שלט ההנצחה בספריית המרכז, השתתפו בני משפחתו ובת זוגו שני.

"המטרה היא לקדם צדק חברתי, שוויון ומחויבות מקצועית וחברתית בקרב הסטודנטיות והסטודנטים בפקולטה למשפטים", אמרה באירוע פרופסור שטופלר, דיקנית הפקולטה למשפטים. "הסטודנטים שייבחרו יהיו בעלי רצון לחתור לצדק חברתי, זכויות אדם וכן בעלי כושר מנהיגות ויכולת הובלת פרויקטים. אנחנו רוצים להצמיח במרכז האקדמי דור חדש של בוגרים בדמותו של חורי".

השוטר אמיר חורי, ההרוג בפיגוע בבני ברק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"רוצים להצמיח דור חדש של בוגרים בדמותו של חורי"/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ג'ריס חורי, אביו של אמיר, שבעברו היה גם שוטר במשטרת ישראל, הודה לסגל המרכז על "הדרך המרגשת בה בחרו להנציח את אמיר". עוד הוסיף כי "למרות שחלפו חודשיים מאז שאמיר נפל, זרם המבקרים בביתנו לא פוסק. איבדנו בן יקר והמדינה איבדה גיבור גדול".

הזמר אלקנה מרציאנו שנכח גם הוא באירוע שר את השיר האהוב על אמיר, "את כל העולם", לצליליו תכננו אמיר ושני לצעוד יחד לחופה ביום חתונתם.

ארונו של השוטר אמיר חורי שנפל בפיגוע בבני ברק,כנסיית הבשורה נצרת, 31 במרץ 2022. יואב איתיאל
"איבדנו בן יקר והמדינה איבדה גיבור גדול"/יואב איתיאל

השוטר אמיר חורי נפל בפיגוע הירי בבני ברק לפני כחודשיים, שבו נרצחו עוד ארבעה בני אדם נוספים. חורי נורה למוות לאחר שהסתער על המחבל, חיסל אותו ובכך מנע אסון כבד יותר. חורי, תושב נוף הגליל ממוצא ערבי-נוצרי בן 32, התכוון להתחתן עם בת זוגו שני ישר, אותה הכיר לפני שש שנים במשטרה.

המחבל היה דיא חמארשה, צעיר פלסטיני כבן 26, תושב הכפר יעבד שבאזור ג'נין, שריצה בעבר עונש מאסר בן חצי שנה בישראל בגין חברות בארגון טרור וסחר בנשק, והשתחרר בשנת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully