וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היית השכפ"ץ שלי": השוטר שהיה עם אמיר חורי בהיתקלות במכתב פרידה

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 17:42

ע' ליווה את חורי על האופנוע בדרכו האחרונה, לפני שנרצח בפיגוע בבני ברק. "כל תמונה שאני מחפש אתה תמיד מחייך, אף פעם לא שמעתי אותך אומר את המילה 'לא', זה לא אצלך במילון", ספד לו בטקסט פרידה מיוחד שפרסם. "היה לי העונג להיות איתך עד הסוף"

בווידאו: הלוויתו של אמיר חורי/צילום: שלומי גבאי ויואב איתיאל

"כל כך הרבה אני רוצה לרשום אבל לא יכול, הדמעות לא מפסיקות", כך כתב ע', השוטר שרכב עם רס"מ אמיר חורי על האופנוע בנסיעתו האחרונה, לפני שנרצח בפיגוע בבני ברק. "כל תמונה שאני מחפש אתה תמיד מחייך, אף פעם לא שמעתי אותך אומר את המילה 'לא', זה לא אצלך במילון", ספד לו בפוסט שפרסם.

ע' כתב כי הוא חנך את חורי בימיו הראשונים במשטרה. "ישר ידעתי איזה חניך נפל לי בידיים, איזה שמחת חיים, נתיבה רבה, רק לתת כל הזמן. היה לי העונג להיות איתך עד הסוף".

השוטר אמיר חורי, ההרוג בפיגוע בבני ברק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מחייך בכל תמונה. חורי/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בפוסט שפרסם, ע' תיאר את רגעיו האחרונים של אמיר חורי, לפני שנורה למוות על ידי המחבל בבני ברק. "אתה מבין שזה אירוע שצריך להגיע כמה שיותר כדי להציל חיי אדם, ואתה, בלי לדבר, ישר נוסע במהירות, עוקף ניידות, רואה מחבל מולך ומסתער כמו אריה".

"לנצח תהיה חקוק אצלי בנשמה, אח יקר", הבטיח ע'. "הילדים שלי יגדלו ויזכרו את השם שלך, כי אתה היית השכפ"ץ שלי. אני יודע שאתה היית רוצה שנמשיך הלאה".

ע', השוטר שהיה עם אמיר חורי בפיגוע בבני ברק, נפרד מול קברו, 31 במרץ 2022. אלי אשכנזי
"רושם ודמעות לא מפסיקות". ע' נפרד מול הקבר/אלי אשכנזי

רס"מ חורי ירה במחבל למוות ביחד עם שותפו שהגיעו למקום באופנוע משטרתי. לדברי השוטר שפעל עם חורי, שניהם נפלו עם האופנוע ואז הבחינו במחבל היורה לעברם. הם החלו לנהל נגדו קרב יריות, עד שהמחבל נורה למוות, אך גם חורי נפצע אנושות. הוא הובהל לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, שם קבעו את מותו.

בפיגוע בו נהרג חורי, נרצחו בנוסף ארבעה בני אדם. מסע הירי החל ברחוב ביאליק, המשיך לרחוב השניים ומשם לרחוב הרצל - שם נורה המחבל למוות. שמות ההרוגים הנוספים הם הרב אבישי יחזקאל, יעקב שלום ושני אזרחים אוקראינים - ויקטור סורוקופוט ודימיטרי מיטריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully